• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Santana Amelia Pennington

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - Alex Ryan White
    - Cameron Nathan Brown
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    - Sam Gabriël Willows
    - Pale Astarte Gwynne
    -

    Normale mensen
    - Alexis Roselynn Tarisha
    - Amber Maya Fede
    - Erin Hazel Carter
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -


    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    Rooster:

    Maandag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Mentor uur
    11:15 – Nederlands
    12:00 – Engels
    13:00 vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Dinsdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Sport
    12:15 – Frans
    13:00 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Woensdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Nederlands
    11:45 – Wiskunde
    12:45 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Donderdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – aardrijkskunde
    11:00 – Kunst
    12:30 – Koken
    14:30 – vrij
    15:30 – lunch
    16:30 - vrij
    18:30 – avond eten
    19:30 - Vrij

    Vrijdag, Zaterdag en zondag zijn vrije dagen.




    Begin:


    Iedereen komt aan op het speciale station, vier verdiepingen onder het normale station. Jullie nemen afscheid van ouders enzo, of niet. Zoeken dan een coupé, en wachten tot iedereen er is om naar de school te gaan.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 11:26 ]


    El Diablo.

    Santana
    ik heb geluk, al na een paar minuten rennen, vind ik een haasje. het haasje heeft minder geluk. ik zet mijn tanden ik het kleine nekje en drink het haasje leeg. het bloed glijdt zacht door mijn keel. als het haasje leeg is, graaf ik een kuil waarin ik het begraaf. ik pak mijn spiegeltje uit mijn tasje en veeg een restje bloed van mijn lip. ik ren weer terug naar school en spring weer door een raam. dit keer op de begane grond, dat is minder opvallend. ik loop naar boven en ruik weerwolven en een geur die heel bekend komt. ugh, demoontje. ik loop meteen de andere kant op en ga op zoek naar iets leuks om te doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Matthew James Morisson

    Ik grinnikte, 'Hey, ik ben Matthew,' en stak mijn hand uit. 'Ik zal erop letter,' knipoogde ik toen. Ik keek om me heen en hielp Liberty even overeind. 'Demoon?' vroeg ze toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pale Astarte Gwynne
    Ik ruik weer een vampier, dezelfde geur die Santana heeft, maar ik let er niet op. Ze is niets voor me dus waarom zou ik over haar flippen?
    Ik grinnik daarom en kijk de jongen aan, terwijl ik een flirterige glimlach op mijn lippen leg en mijn zachte hand in de zijne doe. 'Astarte,' Stel ik me voor en dan laat ik zijn hand weer los. Ik kijk daarna het meisje aan en lik even over mijn lippen. 'Ja, demoon, ja. Erg?' Het was een oplettende blik op mijn gezicht en een afwachtende toon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew James Morisson

    Ik grijns, 'Nou, mij maakt het niet veel uit,' zeg ik dan en kijk dan naar Liberty.

    Liberty Sage Ramirez

    'Heb ik geen problemen mee,' glimlach ik dan. Ik kijk om me heen. Een paar normale mensen passeerde ons. Ik kon ze echt van een meter afstand ruiken. Verschrikkelijk die lucht soms. Ik grinnikte om mijn gedachte en Matt keek me vaag aan. Ik wuifde het weg en keek Astarte toen aan, 'Liberty trouwens,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pale Astarte Gwynne
    'Nou, mij maakt het niet veel uit,' Ik kijk in de jongen, die zich voorgesteld had als Matthew, zijn ogen en krulden mijn lippen. 'Mooi, zie je, vampiers maken overal een probleem van, zeker die Santana,' Haar naam kwam spottend en vol afkeer mijn mond uit, maar al snel krulde ik mijn lippen weer en liet mijn blik afdwalen naar het meisje.
    'Doen jullie aan groepjes? Je weet wel, gaan weerwolven bijvoorbeeld alleen met elkaar om?'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew James Morisson

    Ik schudde mijn hoofd, 'Niet echt, het is vooral omdat wij samen naar deze school zijn gekomen maar ik ben niet zo van de groepjes, ik mag je of ik mag je niet,' zei ik toen simpel, 'Het zelfde geld voor mij,' Zei Liberty toen achter me. 'Santana? Dat is dat kind toch die naar Satan is vernoemd?' zei ik toen met een wenkbrauw ophalend, 'Die hoeft bij mij echt niet te komen, geen enkele vampier trouwens,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pale Astarte Gwynne
    Ik knikte bevestigend, 'Ja, same here, en ik mag haar niet.' Wat hun twee hadden, heb ik ook, ik mag iemand of ik mag iemand niet. Het zit er niet tussenin, dat kan gewoon niet bij mij.
    'Die bloedzuiger, ja,' Weeral knikte ik en ik keek even Matthew aan, waarbij ik mijn lippen weer omhoog krulde. 'Ik zal maar uitkijken, Matt, want ze heeft me verteld dat ze jongens gebruikt en om haar vingers windt, waarna ze deze bij het afval dumpt, dus na twee dagen is ze al klaar met je.'
    Ik likte even over mijn roodgekleurde lippen en zette mijn hand toen op mijn heup. 'Ik dacht, ik waarschuw je even,'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew James Morisson

    Ik lach even, 'Hmm, dankje,' en knipoog, 'Maar, ze zal me niet snel krijgen, ik heb een hekel aan vampiers,' zeg ik dan. Ik liet mijn ogen even over haar heen glijden. Eigenlijk was ze niet verkeerd. Ik grijnsde even en keek toen even om me heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga ben er maybe morgen nog slaaplekker !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pale Astarte Gwynne
    Als hij me een knipoog geeft, merk ik dat hij ook met mij probeert te flirten. Eigenlijk heb ik nu zin om Santana keihard terug te pakken en wraak te nemen, maar laat ik dat maar niet doen - niet omdat ik zogenaamd 'bang' voor haar moet zijn, maar omdat ik geen moeite voor haar ga doen. 'Dan hebben we alweer een ding gemeen,' En ook ik geef hem een knipoog, 'Maar heb je ook een hekel aan demonen? Volgens Santana zijn wij gedoemd,' Ik grinnik even sinister, maar al snel slaat dat om naar een verleidelijke. Mijn hand ligt nog steeds op mijn heup en ik merk dat hij zijn ogen over mijn lichaam laat glijden, waardoor ik expres rechter en beter ga staan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Slaapze dan! Ik ga nu ook! CU TMRW!)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew James Morisson

    Ik lach als ze rechter gaat staan, 'Hmm, gedoemd? Iedereen is hier gedoemd behalve de mensen,' lach ik dan. Ik kijk haar aan en grijns even, 'Je bent het of je bent het niet,'.

    Liberty Sage Ramirez

    Ik grinnik even, die twee zijn dus aan het flirten. 'Ik ga de rest verkennen,' glimlach ik dan en loop de andere kant op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Iemand die met een van mijn poppetjes wil praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Liberty kan wel en anders Abbigail, weerwolf en vampier wat wil je hebben xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Maakt niet zoveel uit, kies jij maar. Heb een mens en een weerwolf a. Maar ik ga nu eerst even aankleden]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered