• ik zoek rollen voor: vriendin Harry (wordt samen met Harry ook hoofdpersoon), beste vriendin van vriendin van Harry, vriendin Louis. Vriend van Niall en je mag nog iemand verzinnen ;)

Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Haarkleur
    Kleur ogen:
    foto:

succes!
    en je moet antuurlijk niet persé mee te doen, je mag ook alleen een rol opgeven ;)

x harrylovex

[ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 19:35 ]

and thats what makes you beautiful ♡

Neem iets waar het verhaal over gaat. Iets wat past met wat er gebeuren gaat.
    Lol, ik ben slecht in titels.. ik denk nog even ;)

Naam: Samuel, maar hij wordt ook wel Sam genoemd.
    Achternaam: Robinson.
    Leeftijd: Samuel is, net als Niall, 18 jaar oud. Hij wordt 19 op 18 augustus.
    Haarkleur: Sam's haar heeft een bruine kleur.
    Kleur ogen: Blauw.
    Likes: Eten, en alhoewel hij hartstikke veel eet, komt hij niet veel aan. Verder vindt Samuel het ook leuk om muziek te luisteren en te maken of om een DJ te zijn op een leuk feestje. Samuel zit verder nog op voetbal, wat hij een aantal keer in de week doet.
    Dislikes: Als er iets is waar hij niet tegen kan, zijn het meisjes die denken dat ze alles beter weten of die denken èn van zichzelf weten dat ze super mooi en 'geweldig' zijn. Hij snapt niets van meisjes en weet ook niet of hij ooit iets van ze zal snappen. Samuel wilt gewoon een lieve meid, die niet arrogant is. Ook is hij, en dit zal hij NOOIT aan iemand vertellen, bang voor clowns.
    Foto:

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:45 ]

'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

Vriend Niall (kijk maar of je er wat mee doet, ik verveel me gewoon en aangezien je de rol nodig had vul ik wel even in)

Naam: Keagan
    Achternaam: Lynch
    Leeftijd: 18
    Haarkleur: Zwart
    Kleur ogen: Bruin
    likes: Rondhangen met vrienden, muziek, eten vooral fastfood, vakantie, grappen maken, slapen, geld, zwemmen
    dislikes: Spinnen, aandacht vragers, wekkers, politici, mensen die hem vertellen wat hij doen moet, prikken
    foto:

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 8:56 ]

Waar gaat je verhaal eigenlijk precies over. Behalve dat ze elkaar ontmoeten bij basketbal.
    Ik ben aan het denken voor een titel :P

Zo, finished. Hope you like 'em. (:

'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

Oke, en met deze ga ik kiezen met rollen! Jullie horen het van de week ;) x
    Dus er ook geen rollen meer bij bedenken!

X

ik wil nog even zeggen dat ik wel co-acteur wil worden, als dat zou mogen c:
    en als dat niet meer kan, wil ik graag een abo op je story nemen c:
    x veerle

I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

@veerleo ja, laten weten dat je co-auteur wil worden mag nog!

de rol voor Harry’s vriendin:
    Esther Bradley van bkopenwater !

de rol voor Niall’s vriendin ( wie dus eigenlijk de vriendin is van ‘Esther’ en dan verliefd word op Niall):
    Caitlin Jones van Calypso !

De vriendin van Zayn:
    Alyson Avery (vindt je het erg als ik als ze er anders uitziet dan op de plaatjes?) van

De vriend van Niall:
    Samuel Robbinson van JanuHarry !

De vriendin van Louis:
    Finn Sylvester van Veerleo !

sorry, voor de rest :(
    Jullie mogen altijd mee denken over de titel en echt laten weten als je co-auteur wil worden!/

x

ik zou nog mee willen schrijven aan het verhaal c; en hier is de link naar mijn fanfic als je wil weten hoe ik schrijf http://www.quizlet.nl/stories/76816/quothi-my-name-isquot-quoti-know-who-you-arequot--one-direction/

[ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:42 ]

you're a victim of your own mind.

Calypso schreef:
    Waar gaat je verhaal eigenlijk precies over. Behalve dat ze elkaar ontmoeten bij basketbal.
    Ik ben aan het denken voor een titel :P

eh, tja.. goede vraag.. ;)

harryxcurls schreef:
    (...)

eh, tja.. goede vraag.. ;)

ik heb al een leuk idee! maar ik zet het er na etenstijd op ! x

Dankje voor de rol!

dit was mijn idee:

dat Harry uiteindelijk ook een super goede vriend wordt, dan zien ze elkaar een tijdje niet meer en dan is Harry beroemd, hij is veel veranderd en knapper geworden en Esther wordt verliefd op hem, terwijl het haar beste vriend is...

leuk?

x

Zo lang hij haar maar niet achter laat zonder gedag te zeggen en zij dan boos wordt.. Want dat is nogal cliche.