• heeei ik heb niall geprobeerd te tekenen ;P
    ik kan niet tekenen btw XD & hij is niet zo goed gelukt maar toch .. xD



    Dus ik heb graag tips, wat vinden jullie ervan XD
    ojaa ik had alleen een halve gare action potlood dus bij de ogen was die al helemaal verziekt xS

    de mond is ook raar die had ik echt al 1000 x gegumt X(zip)

    tips? :X

    Behalve de neus, de mond (een beetje) en de ogen ziet het er best goed uit


    Physics is awesome

    Tip 1: niet zo negatief doen over jezelf.
    Tip 2: meer oefenen, eerst misschien iets makkelijkers.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nou, het is altijd beter dan mijn tekenkunsten. :Y) En verder als tip: een beter potlood gebruiken 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    jij kunt hartstikke goed tekenen hoor!(y)
    ik kan het echt niet beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    haha thankyou :P ik ben perfectionist maar idd betere potloden gebruiken is een goed begin.. :$
    en in principe doe ik niet zo negatief ik ken me eigen minpunten whahaha:P

    Wat ik altijd fijn vind om te gebruiken zijn van die fineliner potloden (kan even niet op een fatsoenlijke benaming komen, kosten iets van 70 cent bij de Hema) en als je veel donkere vlakken hebt, die vervolgens met een potlood in een B gradatie invullen. En heel belangrijk: voordat je begint, alle verhoudingen eerst uittekenen. Bijv. een ovaalvorm dat als gezicht dient, de plaats van de ogen bepalen, neus en mond. Dan kom je al een heel eind en heb je houvast :].


    No growth of the heart is ever a waste

    De tips die ik je wil geven zijn al gegeven, maar ik kan nog wel zeggen dat je je 'handtekening', of in ieder geval dat je aangeeft dat het van jou is, niet over het belangrijkste deel van je tekening moet doen. Zet die in het zwarte gedeelte, daar staat ie beter ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Stalingrad schreef:
    Wat ik altijd fijn vind om te gebruiken zijn van die fineliner potloden (kan even niet op een fatsoenlijke benaming komen, kosten iets van 70 cent bij de Hema) en als je veel donkere vlakken hebt, die vervolgens met een potlood in een B gradatie invullen. En heel belangrijk: voordat je begint, alle verhoudingen eerst uittekenen. Bijv. een ovaalvorm dat als gezicht dient, de plaats van de ogen bepalen, neus en mond. Dan kom je al een heel eind en heb je houvast :].



    wauww dankje :D dat zijn goede tips.. ik denk dat ik wel weet welke je van de hema bedoeld die ga ik gelijk halen (:
    & dan zal ik ook wat foto's uitprinten bij de bieb want deze moest ik via me computer natekenen en het was een klein plaatje :P


    @ thankyou :D zal er erg in houden..

    ik vind hem er goed uitzien, alleen niet op Niall lijken, haha :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Woodcroft schreef:
    Nou, het is altijd beter dan mijn tekenkunsten. :Y) En verder als tip: een beter potlood gebruiken 8D


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Remembrall schreef:
    ik vind hem er goed uitzien, alleen niet op Niall lijken, haha :'D



    whaha klopt :$ het haar ziet er in real wel beter uit ;p maar k moet echt op die details gaan letten whaha. (H)