• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ariël

    Denken en spelen is iets dat ik altijd al goed kon. Ik heb niet echt door dat de deur nog open staat. Tja, dat komt ervan zeker ? Ik speel door en laat mijn vingers vliegensvlug over de toetsen gaan.

    Jeffrey.

    Odessa sluit haar boek en trekt haar benen op de bank. Ik volg de beweging van haar hand die richting het tafeltje naast haar gaat, waar ze haar thee vanaf pakt. "Wanneer wilde je me eigenlijk schilderen?" Vraagt ze dan. "Wanneer jij tijd hebt" Antwoord ik vriendelijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Livius Virgilio Rosina.
    Ik knik blozend.
    'Ja, graag. Tenzij je iets anders moet doen.' zeg ik zachtjes en frunnik mijn overhemdknoopje.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nicole
    Hij knikt blozend. Schattig. 'Ja, graag. Tenzij je iets anders moet doen,' zegt hij zacht. Ik haal mijn schouders op, 'ik hoef niks te doen,' antwoord ik , 'tenminste, zover ik weet hoef ik niks te doen,' vervolg ik waarna ik hem even aankijk. 'Zullen we maar opzoek gaan dan?' vraag ik terwijl ik alvast opsta.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Odessa

    "Wanneer jij tijd hebt."
    Lachend trek ik mijn wenkbrauwen op.
    "Ik heb nu tijd," grinnik ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Livius Virgilio Rosina.
    Ik knik bescheiden en hou de deur voor haar open. Ik werp haar een glimlach toe en sluit de deur achter ons.
    'Dus, welke kant op?' zeg ik grijnzend en kijk naar de vele deuren voor ons.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Roosevelt schreef:
    Jessica

    "Volgens mij hoef je niets echt te zien. Ik heb het verder ook nog niet gezien."
    "Oke dan."
    Ik kijk hem glimlachend aan, en kijk een beetje rond.
    "Waar waren die anderen ook alweer?"


    [Ik ga eten :'3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:23 ]

    [@Ariël, we staan in de jongenszaal :Y)]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Liam

    "Waar waren die anderen ook alweer?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Daarnet waren ze in de hal," beantwoord ik haar vraag nadat ik het laatste stukje brood hem opgegeten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeffrey.

    Lachend trekt ze haar wenkbrauw op. "Ik heb nu tijd" Grinnikt ze zachtjes. "Ik ook" Zeg ik. "Denk jij wat ik denk?" Zeg ik nu, als zo'n agent in een film en grinnik dan even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nicole
    Ik kijk even naar Liv en lach zachtjes. 'Dat moet je echt níet aan mij vragen. Ik heb echt geen richtingsgevoel,' grinnik ik, 'en ik denk dat we rechts moeten gaan dus we kunnen beter naar links gaan'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Livius Virgilio Rosina.
    Ik lach zachtjes en knik instemmend.
    'Ja, ik had ook het gevoel dat we naar rechts moeten, maar mijn richtingsgevoel faalt ook.' zeg ik glimlachend en loop een gang door.
    'Eens kijken.' zeg ik terwijl ik zoekend om me heen kijk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nicole
    'Ze hadden ons een plattegrond moeten geven,' zeg ik mompelend terwijl we door een gang lopen. 'Het lijkt me dat de keuken beneden is. Tenminste, een keuken is toch meestal op de beganegrond?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Livius Virgilio Rosina.
    'Ja, zeker. Misschien krijgen we die nog...' zeg ik en haal mijn schouders op.
    'Het lijkt me dat de keuken beneden is. Tenminste, een keuken is toch meestal op de beganegrond?' Ik haalde mijn schouders op.
    'Ik zou het echt niet weten.' zeg ik naar waarheid. Ik loop haar achterna.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."