• Ik eet andersom als andere mensen. Ik eet met mijn vork rechts, en mijn mes links. Jullie ook? Niemand vindt dat normaal, maar ik ben niet anders gewend...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Zo heb ik gegegeten tot mijn zevende. Toen moest ik leren met vork links, mes rechts (krul)

    Ik heb het aangeleerd, dus ik eet wel met het mes rechts.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Je hoort je mes vast te houden in het hand waarmee je schrijft.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben links, dus ik hou mijn mes gewoon rechts en mijn vork links.

    ik eet mes rechts en vork links iik weer niet of dat goed is


    You can't not look cool with a crossbow.

    Zo eet ik ook :')
    En ik ben rechtshandig, haha :3

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:15 ]


    26 - 02 - '16

    Ik eet ook vreemd hoor xD Ik doe links mijn vork in mijn hand, rechts mijn mes, dan snij ik mijn vlees, leg ik met mes weg, en doe ik mijn vork rechts en ga ik eten :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik eet ook zo, omgekeerd is zo onhandig voor mij:Y)


    Keep on smiling

    Ik eet ook altijd met mijn vork rechts en mijn mes links ik kan anders ni eten :p
    Sommige vinden da raar en zegge 'hoe kunt gij nu zo ete' naja zoals jullie ma andersom, is da zo raar :S


    Stop wishing, Start doing..

    Ik eet met mijn vork rechts, en met mijn mes ook rechts.
    Ik kan niet eten met links ;x ja, en nu denken jullie, maar hoe zit dat dan als je iets moet snijden? Nou dan scheur ik het gewoon en stukken met mijn tanden. Nee grapje, dat doe ik niet ;x Als ik moet snijden hou ik mijn vork met links vast, en mijn mes met rechts en dan snijd ik gewoon. Maar zodra dat gebeurd is leg ik mijn mes neer en ga ik weer verder met mijn vork rechts. Idunno.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Haha, ik doe dat ook zo hoor. Ik krijg ook vaak zulke opmerkingen van dat het raar is of dat ze vragen of ik links ben, terwijl ik rechts ben. (': Lol, nouja. Het boeit me niets. Ik laat het gewoon zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik iets moet snijden vork links, mes rechts maar als ik alleen met een vork eet dan heb ik hem volgens mij altijd met mijn rechterhand vast.


    Physics is awesome

    Ik ben linkshandig, maar ik heb het mes in mijn rechterhand. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chandler schreef:
    Ik snijd met vork links en mes rechts, en daarna pak ik met mijn rechterhand mijn vork over en eet daarmee verder. Misschien komt dat ook wel omdat ik nogal onhandig met links ben en daarmee dus al mijn eten op de grond zou laten vallen (':


    (Be)lieve in (you)rself

    Christofer schreef:
    Vork rechts, mes links. Jua, doe ik ook. Andersom zie ik eruit alsof ik ergens last van heb. (x


    I like boys who drive cars too slow.