• Mijn tante zette hem op facebook, het is een foto van mijn familie, de jongen met de hoepel is de opa van mijn moeder. Dat betekent dat de foto ongeveer 100 jaar oud is. :'D
    Het zijn mijn overovergrootouders, die naar Rotterdam verhuist zijn, vanuit Denenmarken en Frankrijk. Mijn overovergrootoma Fabri was van Franse adel en ontmoette een bootsman, mijn overovergrootopa Westergaard uit Denenmarken maar ze mochten niet trouwen omdat hij niet van stand was. Toen zijn ze alsnog getrouwd in Nederland en is zij onterft uit de familie. Eigenlijk best romantisch.


    Dit zijn de drie broers Westergaard, genomen in 1915. De man die zit is mijn moeders opa, Cornelius Westergaard (die met de hoepel op de vorige foto), mijn overgrootopa dus. :3

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 13:37 ]


    Your make-up is terrible

    Wauw.
    Da's best wel spectaculair.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aristocat schreef:
    Wij hebben 'n oude foto van m'n man in uniform in ons huis gevonden, maar we hebben géén idee wie 't is..


    Dat lijkt me ook raar zeg. Wat voor uniform is het?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat lijkt me ook raar zeg. Wat voor uniform is het?


    "I shut my eyes in order to see.'

    DarkSavior schreef:
    Wooooooow, hetis echt awesome dat je zon foto hebt! Ik vind het inderdaad erg romantisch dat je je titel opgeeft voor iemand waarvan je houdt.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Awsomee (:
    Ik ben nog nooit zoiets tegengekomen. Alleen foto's van toen mijn moeder jong was, maar die is nog lange niet 100 jaar oud, haha :')


    26 - 02 - '16