• "Allison Bailey is verhuist van Darwin (Australie) naar Sydney.Ze draagt een groot geheim met zich mee, hoopt in Sydney een nieuwe start te maken en het verleden achter zicht te laten. Ze zit op een nieuwe High School en is het liefst alleen, bang dat iemand te veel zal vragen over haar verleden. Tot op een gegeven moment Katrina, een populair meisje, beste vriendinnen met haar wordt en haar alle aandacht van de wereld schenkt waar ze zo naar verlangt. Waarom wil, uitgerekend Katrina, Allison's beste vriendin worden?"


    Nu is mijn vraag wat jullie hiervan vinden...?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 11:24 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Het spreekt me niet echt aan, maar als jij het wil doen, what's stopping you?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Het spreekt me niet echt aan, maar als jij het wil doen, what's stopping you?

    Op zich heb je wel gelijk, maar het is ook wel leuk, als het verhaal ook gelezen word ;l


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik vind het een beetje vaag, om eerlijk te zijn. Ik hou nooit zo van dit soort verhalen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik vind het een beetje vaag, om eerlijk te zijn. Ik hou nooit zo van dit soort verhalen.


    comfort in c h a o s

    Dumbledore schreef:
    Ik vind het een beetje vaag, om eerlijk te zijn. Ik hou nooit zo van dit soort verhalen.

    ^


    I solemny swear I'm up to no good.