• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    Volledige Naam:
    Soort:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Foto:
    Extra:


    Speciem - VOL
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers - VOL
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 18:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    @Lacrima
    Ja, alleen zijn ze op land natuurlijk veel minder snel dan in het water. Maar ze kunnen nog wel gewoon happen :'D

    @Sweetest
    Ja, dat kunnen ze (:
    Eigenlijk lijken ze best veel op mensen, min het moord en vissenstaart gedeelte (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Merwin moet echt online komen D':


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ja, maar die komt meestal pas 's avonds. En dat is best beroerd, want dan moet ik eerst naar m'n zus en dan ga ik naar een vriendin en gaan we uit.
    En morgen overdag heb ik m'n moeders verjaardag.. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"


    jdbfann

    (...)




    Vraagje, maar op het land veranderen ze dan ook een sooort van weer in mensen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Height schreef:
    (...)
    Ow jaaah, was ik vergeten erbij te zetten.
    Ja, Speciem kan op land komen. Als hun lichaam nul contact heeft met water hebben ze benen, maar ze kunnen bijv. niet hun handen wassen zonder een staartje te krijgen. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aaah, ik wil beginnen ;P Ik moet vanavond weg, duss, ik kan vanavond alsins niet, méh.

    Hij wordt vanavond ook nog niet geopend hoor. Dan ben ik er ook niet, en morgen overdag ook niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nog één mannelijke Speciem is toe gestaan, omdat ik ook één extra jager heb toegelaten (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ah ik wil die !

    Volledige Naam: Drew Austin More.
    Soort: Speciem.
    Geslacht: Man.
    Leeftijd: 18.
    Foto:


    Extra: Austin is vaak te zien aan de waterkant op de rotsen. Als hij naar je kijkt en hij glimlacht dan word je gewoon betoverd. Austin wou eigenlijk geen Speciem zijn, dus daarom eet hij zo min mogelijk. Hij blijft wel gevaarlijk, en als hij honger heeft, dan heb je een groot probleem.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:28 ]

    Ik heb zijn naam veranderd omdat er al een Austin is, dus nu is het Drew Austin More.

    Haha, hij staat er hoor. Snelle reactie trouwens (wbw)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Haha, ik ben goed ;P