Er was vandaag een casing bij ons op school van een gerespecteerd casting bureau dat serieus naar kinderen zocht voor een nieuwe televisieserie.
Ze maakte een foto van je en dat was in de grote pauze. Wij hebben een uitermate slechte mentor, die ons niks verteld en die heeft dus ook niet verteld dat dat dus vandaag was. Ik kwam er thuis pas achter via ene mail van school terwijl we onze mentor gisteren nog hadden. Ik ben echt boos geworden omdat ik (met goedkeuring van mijn ouders) Hier zeker aan mee had mogen doen en mijn moeder weet dat ik goed ben qua acteren. EN dus heb ik gewoon een grote kans mis gelopen door mijn kut mentor die ons niks verteld. Nu is het wel zo dat ik op de site heb gekeken en ik moet een foto sturen als ik me wil opgeven.
Ze zochten kinderen uit Brabant en Limburg en vandaar dat ze bij mij op school waren. Dus ik ga dadelijk een foto maken, (met boosheid) en hopen dat ik mijn droom waar kan maken. Want ik was net echt gefrustreerd... Ik kon letterlijk al bijna huilen als ik net niet op de site dat op roepje had gezien...
Ik moest even mijn hart luchten.
Respect als je dit allemaal gelezen hebt.
=