• Ik slik al bijna een jaar de pil, maar de laatste tijd vergeet ik hem wel is. Ik slik hem omdat ik veel last had van puistjes. Het is dan ook bijna weg, maar ik heb nu opeens allemaal rode kleine vlekjes, vooral op me kin en boven me mond. Is het een allergie heeft het met de pil te maken? Hopelijk weet iemand raad want het ziet er niet uit ! xoxo


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nee, als je een allergie voor had, dan had je er allang last van moeten hebben. En ik lees dat hem een paar keer vergeten bent. dan zijn het gewoon mee-eters ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Nee, als je een allergie voor had, dan had je er allang last van moeten hebben. En ik lees dat hem een paar keer vergeten bent. dan zijn het gewoon mee-eters ;3
    Nee, ik vroeg het aan me moeder en ze zei dat het wel een allergie is. Maar het heeft niet wat met de pil te maken waarschijnlijk. Het zijn ook geen meeeters want het zieter helemaal niet zo uit.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Het hoeft niet per se een allergie te zijn en het heeft denk ik ook niet met de pil te maken.
    Als de plekjes rond je mond en kin droog zijn, zou ik als ik jou was er gewoon vaseline opsmeren en dan even afwachten of het weg gaat. Mocht je er last van blijven houden, dan kun je misschien om advies vragen bij een drogisterij.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Chiefly schreef:
    (...)Nee, ik vroeg het aan me moeder en ze zei dat het wel een allergie is. Maar het heeft niet wat met de pil te maken waarschijnlijk. Het zijn ook geen meeeters want het zieter helemaal niet zo uit.

    Een allergie is het zeker weten niet, want daar slik je hem te lang voor :3. Dan zou je er last van hebben in het begin. Je kan ergens anders een allergische reactie van krijgen dat niet bekent is-heb ik heel vaak .____.- Of zoals Mercurial al zei kan het droog zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het kan best goed een allergie zijn, maar voor de pil inderdaad waarschijnlijk niet (hoewel het in principe wel mogelijk is, een allergie kan zich opbouwen). Ga goed na of je de laatste tijd iets nieuws gegeten hebt. Een voedselallergie kan ca. maximaal een week duren voordat je erop reageert, als je er niet meteen al op reageert. Anders kan het ook zijn door een creme of lippenbalsem die je gebruikt hebt.


    i put the fun in funeral

    Ik heb toen ik de pil slikte er wel een poos last van gehad. (rugklachten, puistjes, elke maand doodziek) Toen ben ik gestopt ermee. Anderhalf jaar later weer begonnen, wel tegen de huisarts gezegd dat die dosis die ik voorheen had niet goed was voor me. Huisarts heeft toen een lichtere dosis voorgeschreven; nooit meer last van gehad. :)


    Bad decisions make good stories.

    RainbowDay schreef:
    Nee, als je een allergie voor had, dan had je er allang last van moeten hebben. En ik lees dat hem een paar keer vergeten bent. dan zijn het gewoon mee-eters ;3


    Een allergie kan na een hele lange tijd ook plots opkomen. Dus de tijd die ze hem al slikt heeft hier niets mee te maken. Het kan goed zijn dat het een allergie is, ik zou eens naar de dokter gaan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right