• Hij vind namelijk de hele tijd dat internet overbelast is en denkt dan: 'Hé, laat ik eens afsluiten terwijl Sofie heel veel moeite doet om een reactie te posten.' Zucht.
    Hij heeft wel geluk dat ik The Beauty and the Beast (musicalliedjes) aan 't luisteren ben, want anders had ik 'm zo nog straf gegeven.

    Hebben jullie ook electronica die/dat het leuk vind om irritant te doen?


    Deep inside, I've never felt alive

    jea, mijn fietslampje zonet. word je aangehouden krijge je een boete.... *** fietslampjes


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mijn computer. Die heeft een heel langdradig opstartritme.
    Eerst moet ik 10 keer drukken voordat die eindelijk echt aangaat, dan loopt die sowieso de eerste keer standaard vast. Dan na ongeveer weer 10 keer drukken komt poging twee. Dan kan het dat die vastloopt, of heel soms als ik geluk heb, dan doet die het. Dan moet ik een half uur wachten en de derde keer is het eindelijk raak en dan blijft die het doen.
    So annoying.

    En dat met je mobiel herken ik! De mijne heeft ook steeds slechte internetverbinding.


    Tell me about it, stud.

    Jup, hij speelt sommige liedjes niet af. En zit soms vast.

    Oja, dat doet onze iPad ook soms ><


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, vreselijk! Dan heb ik een lange reactie getypt en dan sluit internet op mijn iPod ineens af; weg reactie.


    everything, in time

    Mijn telefoon kan soms ook heel kut doen. Sinds kort -eigenlijk best wel lang geleden- vind hij het leuk om opeens mij niet meer de kans te geven om andere te bellen! En naja, het is gewoon een stuk troep shit! Hihi

    Thankful schreef:
    Mijn computer. Die heeft een heel langdradig opstartritme.
    Eerst moet ik 10 keer drukken voordat die eindelijk echt aangaat, dan loopt die sowieso de eerste keer standaard vast. Dan na ongeveer weer 10 keer drukken komt poging twee. Dan kan het dat die vastloopt, of heel soms als ik geluk heb, dan doet die het. Dan moet ik een half uur wachten en de derde keer is het eindelijk raak en dan blijft die het doen.
    So annoying.

    En dat met je mobiel herken ik! De mijne heeft ook steeds slechte internetverbinding.


    Heee, dat ken ik ;D en dan denk ik; Fck jou ;D en erger ik me best vaak als hij vast loopt ;D Blij dat ik dat niet meer heb ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Thankful schreef:
    Mijn computer. Die heeft een heel langdradig opstartritme.
    Eerst moet ik 10 keer drukken voordat die eindelijk echt aangaat, dan loopt die sowieso de eerste keer standaard vast. Dan na ongeveer weer 10 keer drukken komt poging twee. Dan kan het dat die vastloopt, of heel soms als ik geluk heb, dan doet die het. Dan moet ik een half uur wachten en de derde keer is het eindelijk raak en dan blijft die het doen.
    So annoying.

    En dat met je mobiel herken ik! De mijne heeft ook steeds slechte internetverbinding.


    Het is geen slechte verbinding. Hij vind gewoon dat internet overbelast is en sluit m dan zonder te waarschuwen af. >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn electronica doet niet anders. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Autistische elektronica.. Daar heb ik helaas erg veel ervaring mee. (cat)


    26 - 02 - '16