• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.


    De bijhorende story: Hier

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Zie hier.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.

    De personages:
    Nauwe verwanten heer.
    - Roosevelt - Oliver John Tozay - 24 - zoon.

    Trainers & Trainsters.
    - Sioux - Dante Florian Lunix - 23
    - ? - ? - ?

    De Drie uitverkorenen.
    - Endure - Esmée Fox - 21
    - ? - ? - ?

    Personeel de heer.
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht.
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding

    Gewone arbeiders & dorpelingen (Geen max.)
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - dochter kroegbaas.

    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    zoon of neef mag wel :) het liefst eentje van 22 of 23 ofzo, want bijna iedereen is 18 heb ik het idee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okay :3
    Ik zet me er zo aan :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En dienstmeisje? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wou Jeremy eerst 23 ofzow maken.
    Maar als de heer al rond de 23 word, is dat een beetje onlogisch. x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Is er eigenlijk een heer?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nog niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Volgens mij is er geen heer, maar die kan toch ook wel gewoon in de 30/40/50 zijn? ;o

    Ja, inderdaad x'D.
    Alleen bij die story, staat dan hij rond de 23 is ofzo?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    De heer was toch 28?


    I only miss you when I'm breathing

    Bij de personages staat dat er geen heer is...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Er is ook nog geen heer, dus als je wilt..
    x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik niet :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, Simone had volgens mij gezegd dat hij minstens rond de 28 moest zijn, maar liever ouder. Ten minste, dat dacht ik. Een heer van jonger dan 28 lijkt me ook niet logisch ;x

    Fenix, is dat de achternaam van de heer?
    Want de zoon heet zo :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tozay is de achternaam. :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'