• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?

Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.

De bijhorende story: Hier

Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Zie hier.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.

De personages:
    Nauwe verwanten heer.
    - Roosevelt - Oliver John Tozay - 24 - zoon.

Trainers & Trainsters.
    - Sioux - Dante Florian Lunix - 23
    - ? - ? - ?

De Drie uitverkorenen.
    - Endure - Esmée Fox - 21
    - ? - ? - ?

Personeel de heer.
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht.
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding

Gewone arbeiders & dorpelingen (Geen max.)
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - dochter kroegbaas.

Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:26 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Naam: Dante Florian Lunix
    Leeftijd: 26
    Geslacht: mannelijk
    Karakter: Dante kan heel goed alleen leven en heeft soms wat moeite met het samenwerken met andere. Hij is erg aardig en heeft veel humor. Al kan hij ook erg koppig en standvastig zijn. Dante had het niet verwacht dat hij gekozen zou worden en is nu erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Verder kan hij heel nieuwsgierig zijn, maar kan ook op de juiste momenten zijn mond houden. Als hij het nodig vind kan hij heel fel uit de hoek komen, wat mensen soms niet verwachten. Doordat hij van Natoss komt is hij veel gewend en kan zo ook erg ruw zijn, meestal gebeurt dit alleen als hij het echt nodig vind. Verder kan hij heel goed met wapens en dieren omgaan, omdat zijn ouders hem daar altijd in gesteund hebben en zo heeft hij een goede band met dieren. Hij kan ook goed geheimen bewaren en straalt vertrouwen uit.
    Uiterlijk:

Dante heeft kort bruin haar en groen-grijze ogen. Verder is hij erg gespierd. Dante heeft twee dezelfde littekens, een op zijn rug en de andere (is net nieuw) op zijn buik, van de twee aanvallen van Ryu. Verder ziet hij er wat gehavend uit door de barre omstandigheden op Natoss en de vele training die hij door de jaren heen heeft gehad.
    Rol: trainer
    Woont: Aan het hof, in zijn eigen trainers hut.
    Afkomst: Natoss, hij heeft daar altijd met zijn familie gewoond en was echt blij dat hij gekozen werd als trainer. Zijn familie is hem erg dierbaar en nu hij trainer is vind hij het ook wel een beetje erg om ze achter te laten. Om zijn zusje Arléne achter te laten vind hij nog het ergste van alles en mist haar ook erg. Hij had gehoopt dat hij uitgekozen werd als trainer, omdat hij daar al heel lang voor traint.
    Verleden: Dante is geboren en getogen in Natoss. Zijn vader heeft hem vaak getraind en hij kan goed tegen barre omstandigheden. Hij heeft nog een zusje: Arléne. Hun ouders vonden dat Arléne en Dante een dier moesten hebben en ermee moesten opgroeien. Zo heeft Dante een Hippogrief gekregen die hij al vanaf zijn 10de verzorgd en Arléne kreeg op haar 10de een Feniks. Dis is ook traditie in hun familie, ieder kind krijgt op hun 10de een dier dat bij hun past. Verder hoopt hij al vanaf dat hij klein was dat hij trainer zou worden. Zeker nadat zijn vader terug kwam van het hof. Sindsdien heeft hij les gehad bij zijn vader en kan hij zo'n beetje alle wapens omgaan en veel dieren vertrouwen hem ook.

Naam Hippogrief: Ryu (uitspraak: iets wat lijkt op Rieyju of Rayju)
    Leeftijd Hippogrief: 16
    Karakter Hippigrief: Ryu is erg nieuwsgierig en een beetje koppig. Verder is hij erg trots en is zeker niet gediend van andere mensen dan Dante.
    Uiterlijk Hippogrief: Hij heeft een bruine vacht en mooie witte veren.
    Extra Hippigrief: Dante kan op Ryu vliegen en ze zijn erg goed gesteld op elkaar, al moet Dante wel nog steeds beleefd doen, wat hij dus ook doet. Maar hij mag wel meer dan een normaal persoon.

Wapens: Dante kan met elk wapen omgaan, omdat zijn vader hem dezelfde training heeft gegeven als de uitverkorene, maar zijn voorkeur gaat naar dubbele zwaarden en die heeft hij dan ook meestal bij.

[ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 9:50 ]

Do it scared, but do it anyway.

Ik wilde een griffioen :(

I only miss you when I'm breathing

ja sorry, het was dat of een draak en na veel wikken en wegen is het een hippogrief/griffioen geworden.

Awh shit, ik had al helemaal een verhaal bedacht :(

[ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 22:01 ]

mag je niet dubbel dan?

Ach, ik hoop het maar.

ik heb nergens zien staan dat dat niet mocht, dus het zal wel mogen

Oh, gelukkig :D

Zou ik misschien de zoon van de Heer mogen maken en De dochter van de kleermaker?
    De zoon word ongeveer 19 en het meisje word ongeveer 21.
    :'D

[ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 22:40 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

mensen maak maar gwn aan :)
    ik zal morgen de lijst updaten en auteursrechten uitdelen :p
    je mag idd gewoon dubbele dieren hoor. als iemand trouwens nog een leuk mythisch wezens weet, desnoods zelfverzonnen, dan hoor ik het graag :d

zit nu op ds, maar morgen pas ik dus even alles aan ;)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ok, ik maak morgen middag want ik heb vroeg een wedstrijd.

url=http://www.quizlet.nl/stories/76478/once-upon-a-time/]stille hint[/url

Ohja, we hebben wel minimaal e''en trainer nodig. So, anyone?

anders maak ik mijn persoontje wel trainer en dan heb je gwn 2 uitverkorene

Wat is de achternaam van de heer?
    x'D.

Naam:
    Florence Daphne Johnsen.
    Leeftijd:
    21.
    Geslacht:
    Vrouwlijk.
    Karakter:
    Florence is een spontaan en sociaal meisje. Ze is niet bang om iemand aan te spreken. Ze is erg nieuwsgierig en houd van nieuwe dingen. De meeste keren zou ze zichzelf op de tweede plaats zetten. Ook is ze een liefhebber van paarden en is ze graag buiten. Soms kan ze een apart meisje zijn en heeft ze bijvoorbeeld strikjes of een sjaal in haar haar.
    Uiterlijk:

Florence heeft donker blond en stijl haar. Haar zwarte wimpers vallen op, doordat ze zo lang zijn en zwart. Ze heeft een normaal postuur, niet dik en niet dun. Haar ogen zijn groen met, een steeds donkerder wordende, blauwe rand.
    Rol:
    Florence is de dochter van de kleermaker.
    Woont:
    Florence woont samen met haar ouders, boven de kledingwinkel.
    Afkomst:
    Florence is geboren in Darnava. De stad met veel grote katoenplantages. Haar vader heeft altijd al iets met kleren willen doen, dus besloot hij om zijn werk aan anders steden te laten zien. Toen Florence en haar ouders geld hadden gespaard, zijn ze met de boot naar Erdinia gegaan. Daar heeft haar vader veel handel gedreven. Na een tijdje hadden ze wel weer genoeg van Erdinia en besloten ze om naar Tarnack te gaan.
    Dier:
    Ze heeft een paard, genaamd Jaden.
    Wapens:
    Florence heeft een pijl en boog en kan daar erg goed mee overweg. Alleen omdat ze een meisje is, zal ze dat nooit tonen in het openbaar.

Naam:
    Jeremy Fenix Tozay.
    Leeftijd:
    20.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Karakter:
    Jeremy is een dappere en aardige jongen. Hij durft veel en sommige zouden denken dat hij voor niets bang is, maar dat is dan verkeerd gedacht. Jeremy is bang voor de toekomst. Bang voor de keuze die zijn vader gaat maken. Want zijn vader is nou eenmaal diegene die hem moet uithuwelijken.
    Uiterlijk:

Jeremy heeft wild, vuil blond haar. Hij is erg gespierd en heeft een stoppelbaard. Hij draagt altijd een leren armband en heeft een schotwond in zijn linkerhand. Hij heeft volle lippen en donkere wenkbrauwen. Zijn ogen zijn sprekend bruin.
    Rol:
    Zoon van de heer.
    Woont:
    Huis van de heer.
    Afkomst:
    Jeremy woont zijn hele leven al in Tarnack. Hij is hier geboren en opgegroeid.
    Dier.
    Jeremy heeft ook een paard. Een bruine arabier met een witte bles. Hij heeft hem vernoemd naar een goede vriend van hem die is overleden. Namelijk Shane. (Uitgesproken als; Sjeen)

- Bij Jeremy heb ik nog geen achternaam gedaan, omdat ik niet weet wat de achternaam van de heer is.
    - Ik weet niet of de wapen bij Florence mag. Ze houd ze verborgen en toont ze niet in het openbaar.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 13:23 ]