• Ja, eindelijk dan, mijn eerste boek ligt klaar om verkocht te worden. Al een tijdje ben ik bezig met een stripboek over homoseksualiteit onder jongeren. Het is geen lange strip, maar geeft wel goed weer hoe het is voor een jongen van 16 om zijn 'vreemde' geaardheid te kunnen accepteren.

    Klik hier om de verkoop pagina te zien!

    Dit topic is niet commercieel bedoelt, ik wil puur laten weten hoe blij ik ben!

    EDIT: Ik weet dat het boek duur is, maar ik kan er niks aan doen. Het is een boek op A4 formaat en helemaal gekleurd, plus op kwaliteit papier! Ik verdien zelf echt nauwelijks hieraan. Het zijn allemaal printkosten. ):

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 18:48 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Aife schreef:
    Wat vet! Gefeliciteerd!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Yoda schreef:
    (...)

    Maar het probleem is, dat het strafbaar blijft als je die cd's hebt gebrand. Zelfs als je ze crediteert. Je verkoopt namelijk hun muziek -want je zegt dat je cd's mee zend- en dat is dus verboden ;x Jij bezit de rechten van die nummers niet en mag dus onder geen beding een cd meesturen ;x Behalve als je natuurlijk de cd's gewoon legaal gekocht hebt, dan heb ik niks gezegd :Y) Ik zou niet graag zien dat je hierdoor in de problemen komt namelijk, want het boek ziet er geweldig uit ^^

    En over de mensen die zeggen dat het duur is, dat valt toch reuze mee? Voor volle kleuren en de hoeveelheid pagina's valt het reuze mee x'D


    Bedankt dat je me daar even op wijst! Had ik nog niet bij stil gestaan. Oké, dan moet ik dat met die CD dus toch maar via Bol.com bestellen. Zo duur is ie niet. Thanks! ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Awesome! Gefeliciteerd!


    The sun will rise and we will try again.

    Gefeliciteerd! Hoe werkt dat dan met Kunstbende? Xx


    What by Zeus' beard is going on????

    JuliaFrost schreef:
    Gefeliciteerd! Hoe werkt dat dan met Kunstbende? Xx


    Thanks! Kijk even op hun site als je wilt. ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Gefeliciteerd! Ik zou echt heel trots op mezelf zijn als ik jou was!


    Tears are words the heart can't say.

    Tuurlijk! XX


    What by Zeus' beard is going on????

    Ik snap het gewoon echt niet, dat van die kunstbende. Wat is de bedoeling ervan? Krijg je les? Of is het gewoon een wedstrijd? Moet je optreden? xx


    What by Zeus' beard is going on????

    JuliaFrost schreef:
    Ik snap het gewoon echt niet, dat van die kunstbende. Wat is de bedoeling ervan? Krijg je les? Of is het gewoon een wedstrijd? Moet je optreden? xx


    Het is een wedstrijd waar je aan mee kunt doen. Als je meer wilt weten moet je kijken op de website want ik ben geen informatiekantoor. p:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    hahah I know xd maar ik dacht, je hebt er aan mee gedaan en op de site stond niet veel informatie over de opdracht zelf xd


    What by Zeus' beard is going on????

    Er is ook geen opdracht, daarom. Er is een thema.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    zoo xd


    What by Zeus' beard is going on????

    Gefeliciteerd!!!


    “Perhaps they are not stars, but rather openings in heaven where the love of our lost ones pours through and shines down

    Bond schreef:
    Wat vet! Gefeliciteerd!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.