• Ja, eindelijk dan, mijn eerste boek ligt klaar om verkocht te worden. Al een tijdje ben ik bezig met een stripboek over homoseksualiteit onder jongeren. Het is geen lange strip, maar geeft wel goed weer hoe het is voor een jongen van 16 om zijn 'vreemde' geaardheid te kunnen accepteren.

    Klik hier om de verkoop pagina te zien!

    Dit topic is niet commercieel bedoelt, ik wil puur laten weten hoe blij ik ben!

    EDIT: Ik weet dat het boek duur is, maar ik kan er niks aan doen. Het is een boek op A4 formaat en helemaal gekleurd, plus op kwaliteit papier! Ik verdien zelf echt nauwelijks hieraan. Het zijn allemaal printkosten. ):

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 18:48 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Minichick schreef:
    Wauw, je kan wel mooi tekenen! Wel jammer dat 'ie zo duur is, maar gefeliciteerd =D


    Big girls cry when their hearts are breaking



    'If only I was normal?'


    To infinity and beyond •

    Redfoo schreef:



    'If only I was normal?'


    Hey, bedankt voor dat fragment in het topic zetten! Maar... wat bedoel je precies? o:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Austen schreef:
    Fijn voor je, maar vindt je zelf niet dat hij wat duur is? 0.o

    Je neemt me de woorden uit mijn mond.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Hey, bedankt voor dat fragment in het topic zetten! Maar... wat bedoel je precies? o:


    Klopt die zin wel xd?


    To infinity and beyond •

    Redfoo schreef:
    (...)

    Klopt die zin wel xd?


    Ja, die klopt helemaal. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Heb je de tracks ook zelf gemaakt of is het bestaande muziek? -nu ben ik benieuwd naar welke nummers het zijn namelijk, gezien dat nergens vermeld staat-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wow, echt vet! Gefeliciteerd :)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Kowalewicz schreef:
    Ah, wat super leuk voor je! 8D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yoda schreef:
    Heb je de tracks ook zelf gemaakt of is het bestaande muziek? -nu ben ik benieuwd naar welke nummers het zijn namelijk, gezien dat nergens vermeld staat-


    Tracks zijn bestaande muziek. En in mijn ogen de beste muziek ooit gemaakt. Niet omdat het zozeer mijn smaak is, maar omdat de instrumenten geniaal bespeeld zijn en de zanger een ONGELOFELIJKE stem heeft. o: Ik ga niet verklappen welke band, maar neem maar van mij aan een band op het niveau van Queen (en die zijn er eigenlijk niet, behalve deze).


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Tracks zijn bestaande muziek. En in mijn ogen de beste muziek ooit gemaakt. Niet omdat het zozeer mijn smaak is, maar omdat de instrumenten geniaal bespeeld zijn en de zanger een ONGELOFELIJKE stem heeft. o: Ik ga niet verklappen welke band, maar neem maar van mij aan een band op het niveau van Queen (en die zijn er eigenlijk niet, behalve deze).


    Heb je wel toestemming van hun dan? x'D Want dan zit alles goed :Y) En nu wil ik weten welke band het is..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Heb je wel toestemming van hun dan? x'D Want dan zit alles goed :Y) En nu wil ik weten welke band het is..


    Ik zou ze toestemming vragen als ze bereikbaar waren, maar dat zijn ze niet spijtig. Maak je trouwens geen zorgen, ik geef alle credits aan deze band en ze staan ook in het dankwoord + intro. Iedereen die het leest zal weten dat het van hen is en niet van iemand anders. :/


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik zou ze toestemming vragen als ze bereikbaar waren, maar dat zijn ze niet spijtig. Maak je trouwens geen zorgen, ik geef alle credits aan deze band en ze staan ook in het dankwoord + intro. Iedereen die het leest zal weten dat het van hen is en niet van iemand anders. :/


    Maar het probleem is, dat het strafbaar blijft als je die cd's hebt gebrand. Zelfs als je ze crediteert. Je verkoopt namelijk hun muziek -want je zegt dat je cd's mee zend- en dat is dus verboden ;x Jij bezit de rechten van die nummers niet en mag dus onder geen beding een cd meesturen ;x Behalve als je natuurlijk de cd's gewoon legaal gekocht hebt, dan heb ik niks gezegd :Y) Ik zou niet graag zien dat je hierdoor in de problemen komt namelijk, want het boek ziet er geweldig uit ^^

    En over de mensen die zeggen dat het duur is, dat valt toch reuze mee? Voor volle kleuren en de hoeveelheid pagina's valt het reuze mee x'D

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 18:58 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wtf jij tekent mooi ;o


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik moet trouwens even een abo nemen op dit topic, dan kan ik kijken wanneer ik weer wat geld tot mijn beschikking heb. I might fund you :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.