• Al ongeveer meer dan drie jaar heb ik last van dat ik het soms heel benauwd krijg. Vroeger kreeg ik het zo wat elke dag een paar keer benauwd. Nu had ik al meer dan een half geen last meer van gehad maar sinds ongeveer twee is het weer terug.--'

    Weet iemand wat ik hier aan kan doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    miss. heb je net als ik astma puffers helpen. Luuf ook dat maakt je neus open. of neusspray. in een warme ruimte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb wel gehoord dat als je het benauwd hebt dat je dan als het ware stoom moet in ademen. Tenminste, bij kleine baby's kun je dan de hete douche aan doen en langzaam met ze heen & weer lopen zodat het ademen weer makkelijker gaat

    Misschien is het astma of een andere ziekte aan je luchtwegen die af en toe op speelt?


    Physics is awesome

    Ik heb geen astma. Dat weet ik zeker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat bedoel je precies?

    GoedeleLover schreef:
    Ik heb geen astma. Dat weet ik zeker.


    Dat maakt niet uit. Je kunt als nog hooikoorts hebben of je bent erg gevoelig voor huisstofmijt.
    Mijn zus heeft ook een puffer, omdat ze soms veel hoest. Ik zou er gewoon mee naar de dokter gaan, die weet vast wel wat hij/zij er mee moet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik het heel erg benauwd heb dan neem ik altijd een koude douche, een paracetamol en probeer ik mezelf op te frissen en even te gaan liggen in een koude kamer. En naja, ik heb dus wel astma en dan nemen ik ook nog twee trekjes van mij astma puffertje..

    Huisarts :3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aife schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit. Je kunt als nog hooikoorts hebben of je bent erg gevoelig voor huisstofmijt.
    Mijn zus heeft ook een puffer, omdat ze soms veel hoest. Ik zou er gewoon mee naar de dokter gaan, die weet vast wel wat hij/zij er mee moet.


    I'll lick the poison from right off your kiss