• Oke, ik zoek dus iemand die zo lief wil zijn om mij even te helpen met mijn Frans debat. Ik zit in de knoei met samenstelling van zinnen en woorden die precies niet in de context passen en ik ben dus totaal geen kei in Frans. Normaal vraag ik dat steeds aan mensen in de omgeving, maar er is precies niemand echt goed genoeg om te kunnen helpen. Ze weten het ook niet echt.

    Het probleem is dat dit debat voor erg veel van de punten meetelt en ik al moeite ga hebben (als dit niet goed is) om het met mijn examen op te halen. En ik kan mij nu echt geen herexamens meer permitteren.

    Dus als iemand hier super is in Frans en het even ziet zitten om mijn tekstjes te lezen en te verbeteren of aanvullen, stuur dan eventueel je mailadres naar mijn GB en dan mail ik je het documentje door. Of je mag je facebook geven, dat kan natuurlijk ook altijd (:

    Bedankt voor de hulp alvast

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 13:01 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sorry, ik kan geen Frans op universitair niveau. Dat lijkt me echt ontzettend moeilijk! Veel succes ermee!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    Sorry, ik kan geen Frans op universitair niveau. Dat lijkt me echt ontzettend moeilijk! Veel succes ermee!

    Het is meer de vocabulaire die moeilijk is, de rest verandert niet veel. Het is gewoon moeilijk als je al niet erg goed was in Frans, zoals mij (: Bedankt!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 13:05 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mij moet je niet hebben met frans :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik kan echt geen zinnen in elkaar zetten bij de vreemde talen, en frans is nog het slechst