• Hoi mensen!
    Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen (gewoon een goede vriend) en ik mag hem erg graag, maar ik merk dat hij steeds minder tegen me praat. Meestal ben ik degene die een MSN-gesprek start en gaat het over sukkelige dingetjes zoals hoe mijn dag was, hoe zijn dag was, dat er vrijwel niets is gebeurd, dat hij vaak moe is... Dat hij een nieuwe studie zoekt etc., en het ergste is dat ik me soms niet (of verkeerd) uitdruk in het Duits, aangezien hij Duits is. Meestal praten we Engels, maar hij is veel relaxter als hij Duits praat, dus probeer ik het maar.
    Ik mag hem heel graag en hij zegt dat ook tegen mij, maar ik heb het idee dat ik niet interessant genoeg ben voor hem... En dat terwijl hij me wel dierbaar is en ik hem dat niet helemaal durf te vertellen omdat ik bang ben dat hij er iets achter gaat zoeken wat ik niet zou willen. Ik heb echt momenten gehad waarop ik twijfelde of ik nou verliefd op hem was, of dat hij gewoon een hele goede vriend voor me was (dat laatste! gewoon een hele goede vriend).
    Nu voel ik me bijna schuldig, dat ik hem al twee dagen heb vermeden. Ik ben echt een watje...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tja weetje... als je niks hebt om over te praten... Dan kun je het wel forceren, maar daar komen ook geen leuke gesprekken uit. Sommige mensen, inclusief ik, hechten niet zoveel waarde aan msn gesprekken. Die houden niet zoveel van slap geouwehoer. :P Je praat als je wat te vertellen hebt, anders niet. Zo zie ik het tenminste.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Tja weetje... als je niks hebt om over te praten... Dan kun je het wel forceren, maar daar komen ook geen leuke gesprekken uit. Sommige mensen, inclusief ik, hechten niet zoveel waarde aan msn gesprekken. Die houden niet zoveel van slap geouwehoer. :P Je praat als je wat te vertellen hebt, anders niet. Zo zie ik het tenminste.


    Dat is wel zo, maar ik ben gewoon angstig dat ik niet aardig/leuk genoeg ben voor hem. En als ik iets zeg en hij zegt daar weer wat op wat het onderwerp afsluit, dan probeer ik echt om iets te vinden waar ik het met hem over zou kunnen hebben, maar dat resulteert vaak in een onzingesprek (wel leuk hoor, maar zinloos) en uiteindelijk zeg ik hele domme dingen. In het Duits, dan wel, die ik in het Engels weer uitleg.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Dat is wel zo, maar ik ben gewoon angstig dat ik niet aardig/leuk genoeg ben voor hem. En als ik iets zeg en hij zegt daar weer wat op wat het onderwerp afsluit, dan probeer ik echt om iets te vinden waar ik het met hem over zou kunnen hebben, maar dat resulteert vaak in een onzingesprek (wel leuk hoor, maar zinloos) en uiteindelijk zeg ik hele domme dingen. In het Duits, dan wel, die ik in het Engels weer uitleg.
    Misschien moet je het dan gewoon laten rusten. Als je het idee hebt dat je de hele tijd moet praten tegen die persoon omdat je anders niet leuk bent.. Dat is nooit een goed teken. Ik stel voor om het voor nu even te laten rusten. Misschien begint hij dan weer uit zichzelf, misschien ook niet. Over een maand heb je in ieder geval alweer meer te vertellen dan nu.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Misschien moet je het dan gewoon laten rusten. Als je het idee hebt dat je de hele tijd moet praten tegen die persoon omdat je anders niet leuk bent.. Dat is nooit een goed teken. Ik stel voor om het voor nu even te laten rusten. Misschien begint hij dan weer uit zichzelf, misschien ook niet. Over een maand heb je in ieder geval alweer meer te vertellen dan nu.


    Haha, dat snap ik. Ik hoef ook niet de hele tijd te praten maar ik word er onzeker van omdat ik nogal een Koos Vriendloos ben :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken het wel, het gevoel dat je niet interessant genoeg bent. Kan het me ook erg aantrekken als mensen dan kortaf of gewoon niet reageren :[. Maar ja, wat kan je doen om een gesprek boeiend te houden? Je kan wel allemaal onzin gaan verzinnen om jezelf interessanter te maken, maar uiteindelijk gaan de gesprekken dan alleen nog maar over leugens.
    Okee, vet nuttige informatie, succes iig :'3.


    i put the fun in funeral

    Accidental schreef:
    (...)

    Haha, dat snap ik. Ik hoef ook niet de hele tijd te praten maar ik word er onzeker van omdat ik nogal een Koos Vriendloos ben :W
    Je hoeft niet onzeker te zijn, dat is hij vast ook niet :) Waarschijnlijk ziet hij ook helemaal geen problemen en zit je, je gewoon druk te maken omdat je bang bent hem kwijt te raken, terwijl er helemaal geen problemen zijn, hihi.


    Life is hard and then we die

    Kowalewicz schreef:
    Ik ken het wel, het gevoel dat je niet interessant genoeg bent. Kan het me ook erg aantrekken als mensen dan kortaf of gewoon niet reageren :[. Maar ja, wat kan je doen om een gesprek boeiend te houden? Je kan wel allemaal onzin gaan verzinnen om jezelf interessanter te maken, maar uiteindelijk gaan de gesprekken dan alleen nog maar over leugens.
    Okee, vet nuttige informatie, succes iig :'3.


    Nah, als iemand dat laatste bij mij zou doen zou ik echt genadeloos hard afknappen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ah damn I know the feeling.
    Eigenlijk kan je er niet veel aan doen :/


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, dat heb ik ook met een vriend van me. Ik ben ook telkens degene die contact opzoekt. Dus heb ik dat tweemaal aangegeven, toevallig beide keren ommenabij kerst. Ik heb gezegd dat ik het niet vond kloppen dat hij zegt dat ik een van zijn beste vrienden was, maar hij vervolgens vrijwel nooit van zich laat horen. Toen sprak ik ook in de zin van verbetering, want ik was niet echt tevreden met de situatie. Hij antwoordde: ik denk dat verbetering op de manier zoals jij het bedoelt er niet gaat komen.
    Alright then. Moge dat duidelijk zijn. Ik heb dus geaccepteerd dat de vriendschap zoals we die ooit hadden over is.
    Dat moet jij ook doen. Dat was een heel belangrijke les die ik heb geleerd: dingen accepteren in plaats van er kwaad over worden. Je kan niet altijd hopen dat dingen de kant op gaan waar jij ze heen wil hebben, want dan word je gek. Ik kan het weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    LaJoie schreef:
    Ah damn I know the feeling.
    Eigenlijk kan je er niet veel aan doen :/


    26 - 02 - '16

    Ik durf nooit tegen mensen te gaan praten omdat ik bang ben dat ze me irritant vinden. Ook zo'n probleem. (krul)
    Ik denk niet dat er heel veel aan te doen is, vraag 'm iets of zo? ..


    Smile and live.