• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lynn

    Verbaasd luistewr ik naar de andere. Ik trek één wenkbrauw op en kijk naar Michael. Hij zit in de tekst en begint op hun beat te zingen. Het klinkt anders maar wel goed. Met mijn stilleto tik ik het ritme op de vloer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Boos kijkt hij me aan.
    "Noem je me nu oud?"
    Hij zet me weer op een andere stoel.
    "Bejaard," lach ik zachtjes. "Nee, wat ik bedoel is dat je dun en weinig haar bent. Je wordt ooit kaal."
    Ik richt mijn ogen voor het eerst op het scherm. Kermit de kikker huppelt over het scherm. Ik keek dit vroeger altijd met mijn moeder. Ze nam het voor me op. Prachtig vond ik dit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Bejaard. Nee, wat ik bedoel is dat je dun en weinig haar bent. Je wordt ooit kaal."
    "Weinig haar? Er bestaat ook zoiets als een kapper hoor, liefje."
    Ik grinnik even en kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben even eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Ik schrik even op wanneer ik ineens twee handen voor mijn gezicht zie.
    "Glee, muziek, leuk?" Hoor ik Charlotte zeggen.
    "Ja," Mompel ik en ga recht zitten.
    Charlotte kijkt naar de lyrics en begint te neuriën en knipt in haar vingers.
    Ik glimlach even en bedenk iets, en klak met mijn tong op de maat, gelijkertijd doe ik mijn handen op mijn benen en dan klap ik in mijn handen en dat herhaal ik steeds op de maat.

    Kyle

    "Geen drum? Boeee!" Zegt Irial lachend , ik lach er een beetje om.
    Hij begint op de maat te beatboxen.
    Ik kijk even vragend naar Irial, omdat ik niet weet wat ik kan doen.
    Ik denk na maar kan niks bedenken.


    Hale Clevement

    Ik kijk glimlachend de glee club rond, mijn idee werkt dus.
    "Dansen mag er ook bij hé." Zeg ik net zodat ze het horen.
    Ik leun tegen de piano aan en kijk lachend toe hoe ze iets bedenken.
    Michael zet in en het klinkt gelijk goed.
    Ze hebben ritme.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zucht weer verdrietig. Geen idee wat we moeten doen, ik hoor een hoop herrie maar ik weet niet wat en het kan me eerlijk gezegd ook niks schelen. Dit was de eerste keer dat ik er geen zin in had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Hoi," zegt ze liefjes, ze bijt even op haar lip en kijkt me met fonkelende ogen aan.
    "Hoi," zegt ik zachtjes. Ik denk even aan de film. Ze lijkt best wel op prinses Aurora. Ik kijk haar glimlachend aan en begin stil Once upon a dream te zingen. Ondertussen aai ik over haar haren.

    Charlotte

    Ik glimlach wanneer Irial begint te beatboxen, Michael zingt, Lynn met haar stiletto tikt en Isa met haar tong klakt. Ik begin wat luider te neuriën. Ik sluit mijn ogen en focus me op Michael's stem. Hij zingt zo mooi dat ik bijna de concentratie verlies. Ik geef mezelf een standje en doe gewoon verder. Het begint al aardig te klinken.

    Irial

    Ik merk dat Kyle me een beetje vragend zit aan te kijken. Ik kijk hem even aan terwijl ik verder probeer te doen met het liedje. Als het even kan stop ik en zeg snel.
    "Zing hoog."
    Ik doe weer verder en neem zijn hand in de mijne.
    Ik weet dat het mooi kan klinken, als hij durft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hoi."
    Ik giechel zachtjes en kijk hem verliefd aan. Wanneer hij begint te zingen, doet mijn hart weer even raar. Stil zing ik mee, en ik schrik van mezelf, dat ik met de minuut gewoon verliefder word. Ik word weer rood en bijt op mijn lip. Het liedje is op zich al mooi, en nu hij het voor mij zingt, ongelooflijk. Ik begin bijna te huilen van geluk, maar ik dwing mijn tranen terug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Charlotte gaat iets harder en ik probeer ook iets harder te klakken, voor zover het lukt. Ik klap ook iets harder op de maat mee.

    Kyle

    "Zing hoog." Zegt Irial snel, en gaat weer verder.
    Ik voel me rood worden en schud mijn hoofd.
    Hij neemt mijn hand in de zijne.
    Ik sluit even mijn ogen en wacht tot het refrein en zing hem hoger dan hij hoort, maar wel dat het matcht met Michael's stem. Ik hou mijn ogen gesloten, en doe of ik het alleen voor Irial zing.

    Hale Clevement

    Wanneer het refrein is klap ik even in mijn handen en kijk ze haast met open mond aan. Het klinkt echt leuk, vooral als ineens een hoge stem erdoorheen komt. Ik moest even zoeken en zie dan Kyle met gesloten ogen zitten. Ik lach even en kijk dan hoe de rest het doet.
    Mijn oog blijft bij Lilly hangen, ze doet niet mee?
    Ik loop naar haar toe en hurk bij haar neer.
    "Je vond het toch een leuk idee?" Zeg ik op fluistertoon.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijk even naar de meneer. Langzaam kom ik weer uit mijn gedachte.
    "Je vond het toch een leuk idee?" zegt hij fluisterend.
    Ik knik en kijk even rond. Iedereen had lol.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale Clevement

    Lilly knikt en kijkt even rond.
    "Waarom doe je dan niet mee?" Vraag ik zacht en kijk haar aan.
    Ze zit ergens mee, maar verzwijgt het voor ieder.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik bijt even aarzelend op mijn lip. "Ik was in gedachte, ik was er even niet bij" zeg ik half eerlijk half gelogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale Clevement

    "Ik was in gedachte, ik was er even niet bij." Zegt Lilly dan.
    "Na, kom op. Je kan er gewoon bijspringen." Zeg ik en ga rechtstaan en knik naar de groep.
    "Voeg je erbij." Zeg ik emt een glimlach.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    Ze zingt stilletjes mee tot ze blozend op haar lip bijt en plots zie ik haar ogen wateren.
    "Hé, wat is er?" vraag ik niet-begrijpend.
    Ik trek haar een beetje dichter tegen me aan en speel met een lok van haar bleke haren.

    Irial

    Hij schudt zijn hoofd en bloost. Ik draai even met mijn ogen en kijk even wie welke geluiden maakt. Plots hoor ik toch een hoge stem. Ik kijk Kyle trots aan, maar hij zit met zijn ogen gesloten. Ik knijp even in zijn hand, als teken dat ik er nog steeds ben. Hij zingt werkelijk zo prachtig. Waarom zou hij zich er voor moeten schamen?

    Charlotte

    Het liedje eindigt veel te snel. Ik klap vrolijk in mijn handen en zeg met een haast kinderlijk stemmetje,
    "Yay! Nog een keer."
    Ik ben er zo vrolijk door dat ik spontaan Isa omhels.
    Ik heb nog nooit zoveel plezier gehad in de les. Wie had ooit gedacht dat we zonder instrumenten zulke muziek konden maken?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik glimlach terug en ik sta op. gelukkig had hij niks door.
    Ik keek even naar wie ik zou gaan. Ik besloot me bij Charlotte en isa te voegen. "Hey" ik kijk Isa kort aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan