• Hai, ik zoek naar rollen voor mijn eerste story.
    http://www.quizlet.nl/stories/76762/what-can-you-do-when-your-good-isnt-good-enough/

    Het verhaal is in Amerika, natuurlijk mogen er niet-amerikanen voorkomen, vind ik niet erg, maar niet overvloeden graag.

    Het gaat vooral over namen, want ik merk dat ik daar vaak nog wel eens problemen mee heb om te verzinnen, en vooral als ik zoveel personages nodig heb als bij dit verhaal :)

    Wat heb ik nodig;
    Toekomstige vrienden van Jenny - Megan Adams, Jennifer Grace
    exvriendjes van Desi -
    Familie van Jenny (oudere broer, gescheiden ouders) -
    klasgenoten van Jenny -
    Vrienden van oudere broer -
    Nieuwe vriend van moeder -
    Zoon van nieuwe vriend ^ (jonger dan Jenny graag) -
    Oudere broer van Brian (Jenny's beste mannelijke vriend) -
    ^'s vriendin die bij hem inwoont - Emily Green
    ^'s latere zoon of dochter -
    Cheerleaders (Vriendinnen van Brittany) - Angel Yellow
    Jocks (Teamgenoten van Lesley & Brandon) -
    zoon of dochter van Brittany -
    vader van ^ -

    dit graag invullen;
    Volledige naam+tussennamen:
    Geboortedatum (het verhaal wordt verteld vanuit het nu, over 2 jaar geleden, 2010 dus):
    Uiterlijk (graag met foto):
    Innerlijk:
    Rol in verhaal:
    Familie:
    Een ideetje voor in de toekomst? (bijv, zwangerschap, gestorven, relatie met):

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 12:19 ]


    What can you do when your good isn't good enough?

    Obscuro schreef:
    Naam:
    Keith Delaney (of als je al een achternaam had, dan die xd.)
    Geboortedatum:
    29'09'1987
    Uiterlijk:


    Keith heeft kort zwart haar en donkerbruine ogen, waar bijna geen textuur uit te halen valt. Alleen als er direct zonlicht in zijn ogen valt, zie je dat ze iets lichter bruin oplichten met donkere spikkeltjes erin. Het is een knappe jongen om te zien, maar hij is alleen geïnteresseerd in Emily. Verder is hij 1,85m en heeft een iets getinte huid.
    Innerlijk:
    Keith is een grappenmaker en weet op de één of andere manier altijd iedereen weer op te vrolijken. Hij heeft een zacht karakter, maar komt over het algemeen bij onbekende mensen redelijk stoer over. Als er een ruzie uitbreekt is hij degene die het kosten wat het kost opneemt voor zijn vrienden, waardoor hij vroeger in genoeg gevechten is beland. Verder komt er soms wijsheid uit zijn mond die je niet zo snel van hem zou verwachten.
    Rol in verhaal:
    Oudere broer van Brian (Jenny's beste mannelijke vriend)
    Familie:
    Jongere broertje is Brian, verder denk ik dat je al iets in gedachten had voor zijn ouders. c:
    Toekomst:
    Blijft samen met Emily en ze zijn gelukkig met hun kindje.

    --

    Naam:
    Jenny Delaney (of de achternaam die je had bedacht.)
    Geboortedatum:
    21'05'2008
    Uiterlijk:


    Zwart haar en erg donkerbruine ogen die ze van haar vader geërfd heeft. Ze heeft grote ogen, in tegenstelling tot haar moeder, maar je ziet duidelijk de Chinese afkomst van Emily terug. Als ze lacht is bijna iedereen wel verkocht, wat ze ook doorkrijgt als ze wat ouder wordt. Hier gaat ze veel gebruik van maken.
    Innerlijk:
    Het is een ondeugend meisje die altijd uit is op haar 'kinderavontuur'. Zo probeert ze vaak weg te komen uit huis om in de tuin te spelen en als ze wat ouder is, valt ze vaak te vinden in de speeltuin in hun wijk. Ze is lief en kan het vaak goed vinden met andere kinderen. Tegenover volwassenen is ze een beetje terughoudend, aangezien ze zelf nog niet zo groot is.
    Rol in verhaal: Latere zoon of dochter van Keith en Emily

    Edit: Jenny erbij gevoegd en wat spellingsfouten verwijderd c:


    Prima hoor die achternaam :)


    What can you do when your good isn't good enough?