• Heb je dat ook? Ik word wakker gehouden door een spannend boek. En jullie? Houden jullie jezelf wakker of word je afgeleid door weetikveelwat?

'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

Soms wel ja :P Als het een heel goed boek is.

Maar ik word ook wakker gehouden door vrienden, die veel te laat online zijn op msn haha.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Juap meestal door een boek dan.. Dan denk ik van; ok laatste hoofdstukje, maar dan eindigt dat hoofdstukje best spannen en wil ik verder lezen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik ben nog niet moe dus ik ga niet naar bed. En mijn nagels moeten nog drogen (cat)

-

Wat denk je dat op dit moment mijn hinderpaal is? :W

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Roosevelt schreef:
    Wat denk je dat op dit moment mijn hinderpaal is? :W

Deep inside, I've never felt alive

Kan ik nooit.
    Maar dat komt niet door een spannend boek (cat)

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Ik geef de schuld aan mijn verslavende VNs.

Q

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Q en twitter.

The universal language of art.

Ik word wakker gehouden omdat ik vrijwillig wat huiswerk zit te maken ;o
    Nou ja, vrijwillig niet echt, het moet, maar ik werk er met plezier aan. En dat is heel raar voor mijn doen! En als ik in mijn bed ga liggen, ga ik toch nog wel een uur wakker blijven omdat ik gewoon weg niet snel meer in slaap raak.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:38 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik word afgeleid door mensen die teveel praten op twitter! Haha, naja, ik ga wel nu naar bed, moet morgen weer vroeg op, gelukkig niet voor school!

Ik word wakker gehouden door mijn gedachten, een boek of door Tobuscus en zijn verslavende filmpjes.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

een boek meestal of ik kan gewoon echt niet slapen en dat terwijl ik dan weet dat ik de volgende dag echt dood ben

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik was gisteravond van plan om om 21.30 te gaan slapen, maar mijn verslavende politieserie was té spannend dus ging ik mooi nog tot 23.00 kijken. & ja, nu ben ik moe en moet ik zo naar school haha.

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 9:17 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik was gisteren heel erg hyper, maar ben onmiddellijk in slaap gevallen, haha. XD
    En op andere dagen... Boeken, Q, Facebook en MSN. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"