• Ik weet niet of jullie het al hebben gehoord, maar de vertegenwoordigster van het songfestival is bekend. Joan Franka. Ik heb serieus nog nooit zo'n slecht liedje gehoord.
    Kijk maar op: http://www.songfestival.nl/


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik snap niet waarom we nog gaan, we zetten onszelf alleen maar voor schut. We sturen altijd van die idiote liedjes. We zouden eens Within Temptation moeten sturen, winnen we geheid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    Ik snap niet waarom we nog gaan, we zetten onszelf alleen maar voor schut. We sturen altijd van die idiote liedjes. We zouden eens Within Temptation moeten sturen, winnen we geheid.

    Die willen helaas zelf niet ernaar toe D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik snij nog liever mijn armen er af dan dat ik 10 seconden langer naar dat lied moet luisteren.

    o-O The fck zat ik net te luisteren?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fuck het hele songfestival?


    The universal language of art.

    Indiana Joans


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    The fuck. Dit klinkt amateuristisch en het lijkt op een liedje van Adele.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het liedje niet eens zo vreselijk. Alles beter dan dat stomme nummer van Rafaëlla.


    There is nothing more badass than being yourself

    Annatar schreef:
    Indiana Joans


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I love it. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask




    Dit was het HOOGTEPUNT van vorig jaar. Echt, ik piste bijna in mijn broek van het lachen. DIE MUTSEN! :"D :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Juist. -.-


    Some angels have no wings.

    Ik vind het best een leuk liedje.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Laten we zanger Rinus sturen. Misschien winnen we dan wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Necromancer schreef:
    I love it. ^^


    Iedereen zijn mening natuurlijk. Ik vind het niks. Sorry.
    (Niet dat de andere liedjes wel kans maakten ofzo. )


    "I solemnly swear that i am up to no good."