• ik heb buiten rondgehangen met blikje energy en reep chocola en uiteindelijk zwemmen

    Uitgeslapen tot twaalf uur, PWS'en, Frans presentatie Reims, msn'en met mijn vriend, lezen op fanfiction, 9gaggen en nu history channel kijken.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Niks, de Wii vermoord (althans, zo voelt het), gelezen, getekent, de hele tijd achter de computer, gekrijst. En gegeten. Moet ik niet vergeten.
    Het komt erop neer dat ik geen leven heb. ^^


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    naar de stad geweest met mn moeder, shirtje en een broek gekocht
    en nu zit ik achter de laptop van mn vader met een cd'tje op

    Ik heb me vandaag dood verveeld..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Uitslapen, schrijven, Tumblr, Supernatural kijken, eten, Tumblr, Quizlet, schrijven, sims uitschelden omdat hij niet opstart, eten, Quizlet, schrijven, douchen en nu weer Supernatural.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vooral films en series gekeken: eerst Friends With Benefits, toen een deel van The Beginners, daarna Howl's Moving Castle en net een aflevering van Once Upon a Time lol


    As travars

    Narwhals schreef:
    Huiswerk.. Vacation, Y U NO LONGER?


    The universal language of art.

    Gewerkt, voor school dingen gedaan en nagels gelakt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Huiswerk en Quizlet.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Niets, helemaal niets.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Het grootste deel van de tijd heb ik geslapen, afgewisseld met wat huiswerk - er vanuitgaande dat ik morgen naar school zou gaan - en ik heb gekookt voor mijn medebewoners. And that's about it.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Op een bank zitten met een laptop op mijn schoot.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nothing :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb de hele dag in bed tv gekeken, ben er uit gegaan om te eten en nu lig ik alweer een tijdje in bed. Lekker lui dagje

    Weinig, kan het makkelijk op m'n vingers tellen. De hele dag computeren, that's all. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 22:12 ]


    Full of envy behind that anonymous mask