• ik heb buiten rondgehangen met blikje energy en reep chocola en uiteindelijk zwemmen

    Death Note kijken.
    Ik heb geen leven. En geen Death Note. Life, Y U no more exciting?


    No growth of the heart is ever a waste

    Let me think..
    Tot veel te laat geslapen, naar beneden gegaan, gelezen, muziek zitten luisteren, film gekeken, gegeten, gedoucht, en nu zit ik achter de laptop :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Huiswerk.. Vacation, Y U NO LONGER?


    You've cat to be kitten me right meow.

    strafwerk, huiswerk, geschreven, quizlet, een kikker gemaakt, met de hond gewandeld, gegeten en nu ben ik al een paar uur bezig met een trailer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Huiswerk, tumblr, quizlet, geschreven.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    computer, quizlet, rpg ehm dat was het. owja meezingen met muziek. MORGEN school(huil) dat verpest mijn hele quizlet leven ipv quizlet mijn gewoone leven. quizlet is meer waard(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    tumblr, Quizlet, naar de Primark geweest.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Shogun schreef:
    Death Note kijken.
    Ik heb geen leven. En geen Death Note. Life, Y U no more exciting?


    Death Note is awesome <3

    Ik heb vandaag uit verveling de nagels van mijn konijnen geknipt, aangezien ze nogal gemeen konden krabben, wat niet eens zo bedoeld was :')

    misselijk wakker geworden, en toen mijn vriendin die bleef slapen ook wakker werd met haar in de zetel gaan praten, soort van middag gegeten, douche genomen, schoenen proper gemaakt en computer.
    En ik zou nog mijn kamer moeten opruimen + in een boek lezen voor school + boekentas maken.


    effort never betrays you

    Naar de heren 1 van de handbal kijken, opa's en oma's bij gepraat over de vakantie en voor de rest niks meer.
    Not much.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tot 3 uur tv gekeken [levenloos] en daarna op bed gelegen met m'n laptop en Naruto Shippuden gekeken.

    Ik ben bij een vriendin gaan slapen.
    En toen we wakker waren, was het awkward:
    ik wilde opstaan, ik maakte hints, maar zij draaide zich om en sliep terug verder.
    Dan stonden we op, ging ze in de douche, ik stond daar... Kleren aan... Oke...
    Dan was ze er eindelijk uit de douche en ik wilde gewoon naar huis... D:

    Thuis: eten, leren, pc.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vrij weinig. Echt vrij weinig.


    i put the fun in funeral

    Te lang in bed gelegen
    Naar mn oma en opa aan mn moeders kant gegaan
    Naar mn oma en opa aan mn vaders kant gegaan
    Mn oma helpen met iets uitprinten, wat mij ook nie lukte, maar toen bleek de stekker er gwn nie in te zitten
    Achter de comp^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb de hele dag gelezen, en net nog even het eerste deel van Lord of the Rings er doorheen gejaagd.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.