• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [abo]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [abooootje omg 40 gwoon]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Het is oorspronkelijk een purity ring. Ik vraag je niet met me te trouwen ofzo, het is geen ultieme liefdesverklaring, zo ver zijn we nog niet. Maar ik weet wel dat ik mijn eerste keer met jou wil beleven. Zo snel ben ik namelijk nog nooit voor iemand gevallen. Volgens mij past hij om je wijsvinger."
    Voorzichtig schuif ik hem om mijn wijsvinger, en glimlach wanneer hij inderdaad past. Ik kijk hem verliefd aan en schud mijn hoofd.
    "Ik weet nog steeds niet wat zeggen, dit is gewoon..."
    Weer kijk ik naar de ring, en ik druk mijn lippen op die van Arion.
    "Twintig liefdesverklaringen kunnen hier nog niet aan tippen," zeg ik zacht en kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [lolz merk nu pas nieuwe topic]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Ik weet nog steeds niet wat zeggen, dit is gewoon... Twintig liefdesverklaringen kunnen hier nog niet aan tippen," zegt ze zacht. Tussen de twee zinnen door kust ze me even. Wanneer ze uitgesproken is leg ik mijn vrije hand op haar wang.
    "Zeg dan niks," zeg ik zachtjes terwijl ik mijn gezicht steeds dichter bij het hare breng. Ik sluit mijn ogen en druk mijn lippen teder op de hare. Alles op zijn tijd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [@Pavarotti jij had nog niet gereageerd toch??? Zowel ik moet het dan ff zoeken];)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik reageer expres even niet op Lilly en loop naar het raam die ik open, waardoor het gerommel harder klinkt.
    Ik geniet er gewoon van.

    Kyle

    "Je weet het niet?"Vraagt hij dramatisch. Hij gaat met zijn lippen naar mijn oor. "Misschien moest ik je dan maar eens op ideeën brengen." Hij bijt zachtjes in mijn oorlel en kust me dan weer in mijn hals.
    Ik schrik me rot als ik ineens een harde klap buiten hoor, zonder dat ik het merk knijp ik hard in Irial arm.
    "Geez!" Zeg ik en voel mijn hard bonken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Zeg dan niks."
    Ik voel zijn lippen zacht op de mijne, en even teder kus ik hem terug. God mag weten waaraan ik hem verdiend heb. Ik trek mijn benen mee op het bed en kijk hem verliefd aan. Voorzichtig neem ik zijn hand in de mijne en kijk er even naar.
    "Dank je," zeg ik zacht.
    "Dank je, voor alles."
    Ik slik even en stroop mijn mouw wat op.
    "Je doet me bijna geloven dat je een engel bent die me is komen redden," geef ik stil toe, terwijl ik hem de littekens laat zien, die ik mezelf heb aangedaan door me te snijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk naar Isa die er van geniet. "Wat vindt je er mooi aan?" ik kijk haar geïntreseerd aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik open mijn mond van verbazing, alsof ik ga schreeuwen wanneer Kyle plots hard in mijn arm knijpt.
    "Geez!"
    "Ja, zeg dat wel!" Ik ga rechtop zitten en wrijf over mijn arm. "Wat doe je nou?" vraag ik verward.

    Arion

    "Dank je. Dank je, voor alles. Je doet me bijna geloven dat je een engel bent die me is komen redden," zegt ze stilletjes.
    Ondertussen heeft ze haar mouw opgestroopt en steekt ze haar pols naar me uit. Ik snap even niet waarom ze dit allemaal zegt tot ik naar beneden kijk en littekens zie staan. Al snel heb ik door dat ze dit zelf gedaan heeft. Ik kijk haar aan met een vragende blik. Waarom doe je dit?
    "Ik ben geen engel," zeg ik plots met een droge keel. "Ik ben je pleister."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    "Wat vindt je er mooi aan?" Vraagt Lilly geïnteresseerd.
    "Tja, het is gewoon mooi. Het geluid, de flitsen, helemaal natuurlijk." Zeg ik en kijk glimlachend naar haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik glimlach terug en loop langzaam naar haar toe. Even krijg ik de nijging om een arm om haar heen te slaan. "Het is inderdaad mooi" zeg ik zacht en ik kijk even in haar ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Ik ben geen engel, ik ben je pleister."
    "En daarvoor ben ik je eeuwig dankbaar," zeg ik zacht. Ik doe mijn mouw weer naar beneden en lipbijtend kijk ik even naar mijn handen.
    "Ik ben thuis buitengegooid, omdat ik gevoelens had voor Charlie," ga ik zacht verder. Nog steeds durf ik hem niet aan te kijken.
    "Mijn tante heeft me geholpen een appartement te zoeken, en ze steunt me financieel, maar ik kan niet op haar kosten blijven leven." Ik kijk even naar de grond.
    "Ik heb een tijd gewild dat ik dood was," fluister ik stil, en ik probeer de tranen die in mijn ogen springen te verbergen.
    "En nu ben ik blij dat ik het niet ben, want nu ben jij hier, en..."
    Tevergeefs, want er rollen enkele tranen over mijn wangen en snikkend veeg ik ze weg.
    "Sorry," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ja, zeg dat wel!" Irial gaat recht zitten en wrijft over zijn arm. "Wat doe je nou?" Vraagt hij verward.
    Nu pas heb ik door wat ik deed.
    "Sorry, sorry, sorry! Ik schrok van die klap, en toen- Sorry!" Zeg ik en ga overeind.
    Heel slim Kyle!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabelle

    "Het is inderdaad mooi." Lilly kijkt even in mijn ogen.
    Lilly, let op wat je doet. Maak het jezelf nou niet moeilijk. Denk ik en kijk snel naar buiten.
    "Gewoon, natuurlijk." Herhaal ik en ga in het venster zitten.


    Ich liebe dich 27.12.23