• Hey iedereen
    Ik heb deze blog opgestart als schoolopdracht : 2 maanden (dus 8 weken) elke week een blogbericht posten over een zelfgekozen thema. Ik heb als thema gekozen: boeken. Wij moeten ook online reclame maken voor onze blog, dus bij deze is dat gebeurt. Willen jullie zo lief zijn te gaan kijken / reageren please ???

    Voor diegene die de link niet opgemerkt hebben : Klikkerdeklik


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Het is Belgian.


    And in that moment, we were infinite.

    Moses schreef:
    Het is Belgian.


    Typfoutje. Kan een mod de titel veranderen ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik wil wel morele support zijn als volger, maar ik ga het waarschijnlijk toch niet lezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik wil wel morele support zijn als volger, maar ik ga het waarschijnlijk toch niet lezen.


    maakt niet uit


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    OOOOH, jij had gereageerd op Project Magazine toch? :')


    SEIZON SENRYAKU!

    HurdyGurdy schreef:
    OOOOH, jij had gereageerd op Project Magazine toch? :')


    Ja, waarom ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    De link in het eerste bericht werkt niet en je moet getallen beneden de twintig voluit schrijven, maar verder vind ik het wel een leuk idee en het ziet er wel goed verzorgd uit, al zou je misschien nog een banner voor de bovenkant kunnen maken in plaats van alleen die titel, dat maakt het iets aantrekkelijker =D


    “Love is a contradiction.”

    Minichick schreef:
    De link in het eerste bericht werkt niet en je moet getallen beneden de twintig voluit schrijven, maar verder vind ik het wel een leuk idee en het ziet er wel goed verzorgd uit, al zou je misschien nog een banner voor de bovenkant kunnen maken in plaats van alleen die titel, dat maakt het iets aantrekkelijker =D


    Bedankt voor je tips, ik zal er rekening mee houden. En die link heb ik aangepast, ik had de url van mijn blog aangepast maar dat was ik nog vergeten


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Je spoilert naar mijn mening nogal veel in je verhaal, maar verder is het wel leuk. Misschien kun je er nog een leeftijdscategorie bij zetten of zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    Je spoilert naar mijn mening nogal veel in je verhaal, maar verder is het wel leuk. Misschien kun je er nog een leeftijdscategorie bij zetten of zo?


    Dat kan ik inderdaad doen, thanks


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    TSwizzle schreef:
    (...)

    Ja, waarom ?

    Gewoon haha, je staat ondertussen al bij m'n linkpartners hoor^^ (al een paar dagen geloof ik)


    SEIZON SENRYAKU!

    HurdyGurdy schreef:
    (...)
    Gewoon haha, je staat ondertussen al bij m'n linkpartners hoor^^ (al een paar dagen geloof ik)


    jij ook bij mij

    En als er iemand linkpartner wil worden, je vraagt maar


    "You'll stay with me?" "Until the very end."