• Dus dat het bijvoorbeeld zo begint: "Ik had geen idee wat ik kon verwachten toen ik voor het eerst dit nauwe straatje in liep.'

    Zou dat kunnen, of is het dan weer "de ezel eerst"?
    Dus, wat vinden jullie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als jij dat mooi vind, kat dat. Het mooie aan schrijven vind ik dat alles kan en niets te gek is. <3


    ars moriendi

    Tuurlijk, waarom zou dat niet kunnen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Tuurlijk, waarom zou dat niet kunnen


    Omdat ik vroeger heb geleerd dat dat onbeleefd is, vandaar de twijfeling.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tja, zelf probeer ik het zo min mogelijk te doen, maar eigenlijk is het wel mierenneukerij.


    i put the fun in funeral

    Zo erg is het niet. Het is wel afgezaagd als je écht iedere zin in je SA begint met ik. Maar we zullen er niet van dood gaan als je jouw SA begint met ik. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mwoah, ik ben daar niet zo'n voorstander van, maar soms komt het voor dat ik begin met "ik". :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Biologist schreef:
    (...)

    Omdat ik vroeger heb geleerd dat dat onbeleefd is, vandaar de twijfeling.


    Dat is alleen bij brieven zo :')


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik heb bijna al mijn stories zo (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Scandal schreef:
    Zo erg is het niet. Het is wel afgezaagd als je écht iedere zin in je SA begint met ik. Maar we zullen er niet van dood gaan als je jouw SA begint met ik. ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Negligible schreef:
    Tuurlijk, waarom zou dat niet kunnen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kuyt schreef:
    Als jij dat mooi vind, kat dat. Het mooie aan schrijven vind ik dat alles kan en niets te gek is. <3
    Hero.

    Als je elke zin / elke SA / elke alinea begint met 'ik' dan kan het wel eens eentonig en saai uitvallen voor de lezers. Maar door een ruim woordgebruik en woordspelingen, kan er ook wel veel actie in komen. Het hangt dan vanaf hoe je het omschrijft, denk ik.
    Maar om één zin te beginnen met 'ik', nâh, daar is niets ergs of slechts of dergelijke negatieve connectie aan.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Eh.. Wat is een SA?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Eh.. Wat is een SA?

    Stand Alone: een kortverhaal

    Page394 schreef:
    Eh.. Wat is een SA?


    Een Stand Alone, oftewel een verhaal van een chapter lang. Maar zo erg is dat toch niet? Ik heb weliswaar nog nooit zelf een SA geschreven maar het lijkt me niet erg omdat te doen


    Physics is awesome

    In brieven, opstellen, huistaken, verslagen..., is het vreemd om met 'ik' te beginnen. Maar bij verhalen zou ik niet weten waarom je er niet mee zou kunnen beginnen. (:
    En dan nog. Voor een keer kan het echt geen kwaad.^^

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 17:48 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.