• Zoals je weet is er al een tijd lang een probleem met het bezorgen van mailtjes van Q aan gebruikers van hotmail en live.nl mail.

    Na overleg met Microsoft/hotmail is duidelijk geworden dat er geen ban meer op de mail van Q is, maar nu hebben ze een limiet ingesteld. Kort gezegd houdt dat in dat Q per dag een maximum aantal mailtjes mag versturen. Alle mail daarboven wordt alsnog geweigerd.

    Om er nu voor te zorgen dat zoveel mogelijk belangrijke mail wordt bezorgd hebben we bij alle hotmail/live gebruikers de mail instellingen aangepast zodat ze notificaties voortaan per PB ontvangen ipv per e-mail.

    Uiteraard is het toegestaan om dit weer terug te veranderen in notificaties per e-mail maar doe dit alleen als je deze mail ook daadwerkelijk leest. Anders is het een beetje zonde :)

    Hopelijk zal hotmail de limiet binnenkort opheffen of verhogen, maar het is op dit moment even niet anders.


    Dit is mijn signature...

    Yes, eindelijk! Bedankt Rutger! Maar de vorige keer had ik het ook op PB ingesteld en toen kreeg ik nog niet alles.

    Jepson schreef:
    Yes, eindelijk! Bedankt Rutger! Maar de vorige keer had ik het ook op PB ingesteld en toen kreeg ik nog niet alles.

    Inmiddels zou het goed moeten werken!


    Dit is mijn signature...

    Biologist schreef:
    Oké, maar op Gmail gaat het gewoon goed?

    gmail werkt(heb ik ook vandaar);)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zeer handig, vind ik het! Ik zit vaker op quizlet dan op mijn mail :)
    Nu kan ik het tenminste meteen zien als er een nieuw hoofdstuk geschreven is bij één van mijn abo's :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    pff, hotmail, dat slaat toch nergens op???
    Nou ja, niets aan te doen
    had alles al op PB staan door die problemen vaak, maar vind mail toch handiger...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Discord schreef:
    Microsoft, klantvriendelijk als altijd :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aah, ik dacht al: Dit had ik toch niet ingesteld? XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Oooh, wel vervelend dat al mijn instellingen daardoor weer verkeerd stonden. Ik had alles al op PB gezet maar een PB krijgen voor een GB bericht vind ik zó onnodig. Daarom had ik die uitstaan maar nu stond hij weer aan.


    Your make-up is terrible

    LeaFlammae schreef:
    Ah, dus daarom arriveerden alle Q-mailtjes zo laat! Stomme hotmail.
    Wel fijn dat we het nu via PB krijgen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    kortom Microsoft sucks


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Sanjit schreef:
    ik vind het wel handig via PB. (:


    everything, in time

    Hoe gaat dat in z'n werking met de béta reader mail?

    Ik laat enkel mijn gb-berichten nog via mail komen, want via pb vind ik dat een beetje belachelijk, maar ik heb Gmail.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oke, dus als ik mijn email verander bij instellingen van gmail naar hotmail krijg ik gewoon mailtjes?


    Everything is possible

    Hou toch meer van PB $. Maar het is best wel gemeen dat ze Q-mails dan gaan blokkeren, maar dat je wel al die andere spamshit krijgt.. o_o


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3