• Ik weet het haast zeker.

    Op verschillende zenders is er een reclame over HBO, maar het gaat volgensmij niet over de opleiding. In die reclame zie je allerlei stukjes van films tevoorschijn komen.
    Ik denk dus de zien dat er een stukje uit Harry Potter in zit (ik wist niet of ik dit topic hier moet plaatsen of in het HP-topic), dat Bellatrix een mes gooit. Maar mijn vader zegt dat het niet zo is.

    Ik weet dat het moeilijk te begrijpen is, want ik heb er geen filmpje van kunnen vinden. Maar misschien weten jullie of ik gelijk heb. :Y)

    WACHT, gevonden!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:32 ]


    Being happy is a choice ~

    Jep ze gooit een mes :3 *heeft 100 keer de reclame gezien*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, Bellatrix gooit een mes in Malfoy Manor, naar Dobby, Harry, Hermione, Luna en Ollivander (mis ik iemand?) omdat ze ontsnappen :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hbo is televisie zender voor films en series ja. Dat zeggen ze op het einde van die reclame.
    Welke zender en wat je er voor moet hebben weet ik niet. Ik heb boven in mijn kamer gewoon de standaard zenders, en beneden waar we ziggo hebben kijk ik nauwelijks tv.


    Alleen maar tranen van geluk

    RainbowDay schreef:
    Jep ze gooit een mes :3 *heeft 100 keer de reclame gezien*


    Dacht ik dus ook, en weet het zeker, maar ik wil bewijs voor mijn vader :Y)


    Being happy is a choice ~

    Jup, bellatrix bij 0:15


    quidquid excusatio prandium pro

    Bellatrix gooit inderdaad een mes en daardoor ging Dobby dood :c


    Shoganai i ne~

    Dankjewel, nu kan ik lekker opscheppen dat ik het wel goed had. (A)


    Being happy is a choice ~