• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

Extra Info:

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

Rollentopic!

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]

El Diablo.

Destiny

'Ik ben blij dat je me had gesmst,' zei ik toen en ik omhelsde haar terug. 'Ik zal Jason hier maar niks over zeggen anders zijn we er allebei geweest,; grinnikte ik toen. Mijn eigen broer deed soms net alsof hij mijn vader was en we verschilde maar 1 jaar. Ik keek haar toen aan. 'Als je dat probeert moet je eerst een goed plan hebben,' zei ik toen net zo zacht.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Tyler

Ik rij naar het huis, en zie Alysia zitten. 'Een nieuwe hoer in elk geval' mompel ik.

Alysia

'Misschien 2 als je in de kelder gaat kijken' mompel ik. Ik zie dat hij de kelder in loopt.

Alexis

Ik hou op met snikken als er iemand binnen komt, ik schat hem ergens bij de 18. 'Zij is fucking jong! Haar kan ik toch niet als hoer gebruiken?' hoor ik hem schreeuwen.

El Diablo.

Dianna
    "Mijn soort van familie gaat voor mijn crush en ik heb een plan. Ik ga hem verleiden en daarna afslachten. Hij onderschat me, want ik ben kort en 14," zei ik net zo zacht als eerst.
    Dit is geheim en Jason gaat ons inderdaad vermoorden.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Esti
    Ik laat mijn blik door de kamer dwalen opzoek naar iets wat als wapen kan dienen maar vindt niks. Waarom was ik vroeger nou nooit op kickboksen ofzoiets gegaan? Maar ik ben niet van plan op te geven.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 1:02 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[ @LovingStyles Tyler is in het bendehuis en Esti en het hoerenhuis ^^" ]

El Diablo.

[oepss grapje xD ik pas het wel aan :P]

Destiny

'Hmm, ik heb misschien ook wel een plan..' zei ik toen bedenkelijk. Ik haalde het papiertje van Travis uit mijn bh. 'Kijk, zag je in de Mac die leuke knappe jongen die bij Tyler stond? Hij gaf me zijn nummer' grijnsde ik toen. 'Als we nou via hem bij Tyler binnen dringen,' zei ik toen glimlachend. 'Kan jij hem gemakkelijk verleiden, maar Diaan probeer alstjeblieft niet met je gevoelens te spelen,' smeekte ik daarna nog kort.

Dianna
    "Bel hem en we zijn geweldig bezig. Ik zal niet spelen met gevoelens, ik weet wat ik doe," zei ik.
    Komt uit de mond van een 14-jarige gek.
    "Naar huis en we gaan ons klaar maken," zei ik lachend.

Tyler

Het was inmiddels al 8 uur s'avonds, tijd om uit te gaan. Ik deed nog wat gel in mijn haar, en trok mijn witte shirt recht. Ik stapte in mijn auto, en reed naar club Star. Binnen nam ik een paar shotjes, en ging toen de dansvloer op om te dansen met wat meisjes.

El Diablo.

[ Ik ga slapen ]

El Diablo.

Destiny

'Is goed, ik sms hem,' Hi Love kom je vanavond ook naar club star zie je daar xx Destiny Ik kreeg al snel een smsje dat het goed was en snel liepen we naar huis. Toen we klaar waren was het inmiddels al 8u ik riep naar Jason dat we weg waren en samen reden we naar Club Star. Ik stopte ervoor. Dianna mocht eigenlijk niet eens naar binnen maar met wat geslijm, mijn ijsblauwe ogen en een paar flirt techniekjes kon ze zo naar binnen. 'Lets go sis,' zei ik toen grijnzend.

Esti
    Ik bedenk me ineens dat ik mijn iPod nog heb. Snel haal ik mijn iPod uit mijn broekzak en doe de oortjes in. Wifi heb ik hier toch niet. Ik zucht even en vraag me af of ik Tyler binnenkort nog een keer ga zien. Zo ja, dan kan hij een flinke klap verwachten.

[ik ga ook slapen]

Dianna
    "Dit word geweldig!" zeg ik enthousiast.
    Ik keek naar de uitsmijter en zet mijn mooiste glimlach op en laat mijn ogen stralen, iets wat modellen jaren oefenen en ik het gewoon al heb.

Destiny

Ik grinnikte en zag Travis al staan. 'Kijk hij is daar,' grijnsde ik toen. Achter hem zag ik Tyler met een paar meiden dansen. Walgelijk ook, 'Show time baby,' zei ik nog tegen Dianna terwijl ik naar Travis Liep.

Dianna
    Tyler stond te dansen met andere meiden. Ik ga wel een drankje halen, veel beter da hem verleiden. Ik bestelde wat wodka bij de bar en dronk het glas toen snel leeg, het brandde in mijn keel, maar het was lekker. Ik begon te dansen op het ritme, wat perfect lukt.