• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    Esti
    'Met Ruben en die andere dude in de buurt is dat erg onwaarschijnlijk. Regel 1: Niet tegenspreken, erg logisch. Regel 2: Geen grote bek. Regel 3: Neuken voor geld,' ze begint te lachen. 'Ik vind de regels flut'. Geen grote bek, dat wordt nog lastig...'nou eigenlijk, heeft Tyler nog wat meer mensen ingehuurd,' zegt Ruben als hij binnenkomt lopen waarna er een hele club mannen binnen komt die ons met een verlekkerde grijns aankijken. 'Flikker een eind op,' bijt ik Ruben toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ruben

    Ik grinnik, 'we veranderen de regels even, vanavond sta je aan de paal' grijnsde ik naar de nieuwe. En liep weer weg.

    Tyler

    Ik zag Travis weer komen. 'En hoe gaat het?' fluisterde ik. 'Goed, de jonge doet geheimzinnig zodat ze het niet weet over jouw.' zegt hij. 'mooi zo' grijns ik.


    El Diablo.

    Esti
    'we veranderen de regels even, vanavond sta je aan de paal,' grijnst Ruben waarna hij wegloopt. 'Dat kan je mooi vergeten!' roep ik hem na.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanie
    "Je haat me toch niet hé?" vraag ik.
    Ik haat het om gehaat te worden, maar niet iedereen kan me aardig vinden en dat moet ik accepteren.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Huh ik snap het niet? XD]

    Destiny

    Dit kan niet? Ik gaf Tyler een dodelijke blik en keek de jongen toen weer aan. Hij fluisterde wat tegen Tyler en ik begon hem nog erger te haten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [xMinaj dinges heeft terug ge-sms't. Just sayin'...]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Doe ik niet (; stuur ik terug.


    El Diablo.

    Dianna
    Enig bewijs? antwoordde ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Esti
    'Je haat me toch niet hé?' vraagt Melanie. Ik kijk haar even aan, 'ik ken je niet dus ik kan je ook niet haten,' antwoord ik. Met een beetje moeite weet ik mijn armen los te krijgen uit het touw en loop de kamer rond. Er moet toch een manier zijn om hier weg te komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ligt eraan, je moet me maar vertrouwen.. stuur ik terug. Dan sta ik op en loop naar mijn auto. Ik rij terug naar het huis.


    El Diablo.

    Melanie
    Ik loop rond en probeer iets te bedenken. Maar ik blijf maar stil, want misschien gaat mijn opmerking haar kwetsen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Esti
    Ik zucht en kijk Melanie even aan. 'Op welke manier kan je het huis uitkomen?' vraag ik aan haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    De jongen kwam bij ons zitten en ik keek hem licht arrogant aan. 'Wat moet je?' zei ik toen. Hij haalde zijn schouders op. 'Met jou praten,' 'Over wat?' antwoorde ik toen weer op dezelfde toon. 'Things,' Ik keek hem wenkbrauw ophalend aan. 'Ik zie je wel zitten,' zei hij toen ik liet een minachtend lachje vallen. 'Besef, ik ben een Death Devil, ik doe niet aan jullie Dangerous Haters,' Hij keek me fronsend aan. 'Wat je wil, als je je bedenkt hier,' Hij gaf me een papiertje met mijn telefoonnummer en naam. Travis. Hij schonk me nog een knipoog en liep toen terug naar Tyler die al in zijn auto zit. Like what the fuck happend here?!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 0:34 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ruben

    'Niet' roep ik.


    El Diablo.

    Dianna
    "Ik moet nog spullen kopen, ik moet dus gaan. Ik zie je thuis wel," zei ik snel.
    Ik stond op en liep naar buiten.
    Als dit for real is kom dan naar die ene winkel bij het parkje, zonder auto of slaapgas spul! stuur ik naar hem. Ik liep naar die zaak, ja het is hier altijd druk, perfecte locatie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.