• Gnagnagna.
    Uneventful en ik hadden het op twitter over The Woman In Black.
    Toen kwam Feyza op het idee om met een stel Quizlet users er heen te gaan.
    En dan wel in Bergen op Zoom.
    Dus wie gaat er met ons mee?
    De datum is nog niet bekend...

    Mensen die komen:
    Uneventful aka Feyza ~Misschien
    GoedeleLover aka Sarita
    ImOnFire aka Jennie
    Cartwright aka Amy (?) ~Misschien
    Bangarang aka Ellen ~Misschien
    Aife aka Sofie ~Misschien
    xSurrenderxx aka Anne
    Evilangelx aka Asena

    Morgen maak ik een pol aan met de datums waar uit jullie kunnen kiezen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:10 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik miss. ligt eraan waqnnneer. woon in roosendaal dus dichtbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uneventful schreef:
    Ik ga het navragen, ok?


    Okii


    whatever floats your boat

    ik heb al eerder gezegd dat ik misschien wel kom, ligt aan de dag en de tijd en hoeveel geld ik heb.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    ik heb al eerder gezegd dat ik misschien wel kom, ligt aan de dag en de tijd en hoeveel geld ik heb.


    Ik moet de lijst nog updaten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké Woman in black draait hier zowiezo niet :3 -Just saying-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gaiaphage schreef:
    Oké Woman in black draait hier zowiezo niet :3 -Just saying-


    Tegen mij zeiden ze van wel. Maar als hij niet draait dan kan ik deze meeting beter afschaffen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Tegen mij zeiden ze van wel. Maar als hij niet draait dan kan ik deze meeting beter afschaffen...


    Kunnen we dan niet gewoon naar een andere stad/bioscoop gaan? Mijn ouders en ik gaan namelijk erg vaak naar de Euroscoop in Tilburg (ookal weet ik dat dit moeilijk gaat worden, omdat deze zich op het industrieterrein bevind).


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)

    Kunnen we dan niet gewoon naar een andere stad/bioscoop gaan? Mijn ouders en ik gaan namelijk erg vaak naar de Euroscoop in Tilburg (ookal weet ik dat dit moeilijk gaat worden, omdat deze zich op het industrieterrein bevind).


    Of gewoon een andere film? Lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    (...)

    Of gewoon een andere film? Lol.


    Sarita had zelf al gezegd dat ze al met andere 'mensjes' ging naar andere films. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou zeggen kom allemaal naar mijn huis kost geen geld en we kunnen ook Woman in Black zien en het is in Boz :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Of naar Roosendaal abioscoop city


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oké als het dit keer wél op een dag is dat ik kan, wil ik echt komen c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik weet niet of er iemand is die 18 is die meegaat?
    zo niet, dan kunnen we mischien beter niet naar de film gaan. dan hoeven we deze meeting toch niet meteen af te schaffen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmm, als m'n zus nou niet in LA had gezeten, had ik haar misschien kunnen overhalen om met haar vriend mee te gaan (en dan héél ver weg van ons gaan zitten :Y)).
    Maar @ ImOnFire: zoals Sarita al gezegd had: ze gaat al naar een heleboel andere films met andere mensjes. Het lijkt me een beetje lullig om nu zelf een andere film te gaan regelen, terwijl zij de hele meeting aan het regelen is en zij er eigenlijk al met andere mensen naar toe gaat...


    Deep inside, I've never felt alive

    Goed, ik heb alle reacties gelezen en ik wil me excuseren voor mijn botte uitspraak van het afschaffen. Ik had nog al een kut dag achter de rug.
    Zoals al meerdere keren in het topic gezegd is, alle andere films die ik wil zien ga ik dus al met iemand heen en ik ben niet zo'n type die twee keer naar dezelfde film gaat in de bios.
    Ik wil wel gewoon in de stad rondlopen of iets in die richting. Mij apart gaan we met zijn alle ergens drinken.


    "Ignite, my love. Ignite."