• Halloo mensen!

    Ik ben opzoek naar een Spiegelreflexcamera omdat ik veel van fotograferen houd.
    Volgend schooljaar zit ik in de 3de en kan ik Beeldende kunst als examen vak kiezen.
    Onder beeldend valt: Tekenen, mode, schilderen en natuurlijk fotografie.

    Omdat ik voor fotografie wil gaan, wil ook ook een goede camera.
    En ook omdat ik veel naar concerten ga en meestal ook wel mooie foto's wil maken lijkt het me handig als ik een goede camera heb.

    Dus weet iemand een goede, mooie camera voor een beginner die er veel mee wilt doen? En het liefst onder de 500 euro.


    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 16:24 ]


    You can't judge a book by it's cover.

    Ik heb de Canon EOS 1100D met 18-55mm lens waar ik best tevreden mee ben. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik heb pas voor m'n verjaardag de Nikon Coolpix P500 gekregen. Een handige en comfortabele camera. €259,00- & toen heb ik een geheugenkaart van 16gb + tasje er bij gekocht. Ik was iets rond de €300,00- kwijt + verzekering voor drie jaar.

    Wow nu al 2 reacties!
    Thanks ik zal ze ff opzoeken (:


    You can't judge a book by it's cover.

    Ik heb al een paar jaar een Panasonic DMC-FZ28 en ben er ontzettend tevreden mee. 10,1 megapixel, 18x optische zoom, 27 mm Leica groothoeklens en 2.7" LCD-scherm. (cat) Daarnaast gebruik ik ook heel vaak de camera van mijn vader, een Sony Alpha A230 met een minolta lens. 10,2 megapixel en ontzettend handig, en voor zover ik weet beide onder de 500 euro. (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Bij mijn vader hebben we ook een spiegelreflex camera die behoorlijk goed is. Als ik daar weer ben zoek ik het type en het nummer wel even voor je op.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb geen spiegelreflexcamera, maar wel eentje die mooie foto's maakt, zelfde kwaliteit, en veel handiger is bij concerten.
    Ik heb de Sony Cybershot DSC-HX9V, kost bij bol.com 300 euro, normaal rond de 370 euro. (: echt perfect.


    Destroy what destroys you.

    Je komt niet binnen bij een concert met je spiegelreflex, hoor :Y) Just sayin'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij de meeste festivals mag het meestal wel (waar ik kom) en de kleine zalen is denk ik geen probleem (:


    You can't judge a book by it's cover.

    RockBarbie schreef:
    Bij de meeste festivals mag het meestal wel (waar ik kom) en de kleine zalen is denk ik geen probleem (:

    Humm, kay. Bij de ietwat kleinere optredens misschien niet :'D Maar bij grotere concerten/festivals meestal wel. Ik meld 't maar even ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb deze: Canon powershot SX30 IS en ik ben er heel tevreden mee! Ook mee naar concerten gehad en heb prachtige foto's + HD filmpjes.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 16:26 ]


    You can't judge a book by it's cover.

    En je krijgt hem wel mee naar binnen deze! Moest hem bij Katy Perry bijna inleveren maar aangezien ik 35x optical zoom heb die in m'n camera zit kreeg ik hem toch mee! Deze lens steekt dan niet uit, :'DD


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    De niet meer beschikbare: nikon D3100.
    En inderdaad, met kleinere zalen en festivals is het geen problem, en mijn school vindt het fijn als ik zelf een camera meeneem. De nikon is héel fijn. De nikon D5100 is een goede vervanger!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ik heb een samsung, maar die is niet echt goed
    De batterijen gaan super snel op en hij moet altijd laden voor die een foto wil maken, vaag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had echt niet verwacht dat ik zoveel reacties zou krijgen!
    Ben nu alle genoemde camera's aan het opzoeken een ff chekken (:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 16:26 ]


    You can't judge a book by it's cover.