• Ik heb echt superlekkere dingen bij de Body Shop gehaald. Kokosnoot body butter, aardbei showergel, kokosnoot shower cream en een meloenscrub. Ja, ik houd heel erg van fruit.








    Hebben jullie ook lekkere dingetjes waarmee je je kan insmeren enzo en waar heb je die dan gehaald?

    X'

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:05 ]


    Being happy is a choice ~

    Ik kan daar niet tegen (tegen die body-dingen). Het enige wat ik van dat soort dingen kan gebruiken, is scrub en gezichtsmaskertjes.
    Ik ben namelijk allergisch (ik krijg in ieder geval rode uitslag) voor zeep/parfum.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Ik kan daar niet tegen (tegen die body-dingen). Het enige wat ik van dat soort dingen kan gebruiken, is scrub en gezichtsmaskertjes.
    Ik ben namelijk allergisch (ik krijg in ieder geval rode uitslag) voor zeep/parfum.


    Vind je dat niet stom? Niet dat je er iets aan kan doen, maar dat je niet lekkere zeepjes kan gebruiken?


    Being happy is a choice ~

    Nou ik heb een of anders showergel en die ruikt zo lekker. Het is een strawberry, peache and green appele showergel! Kan niet wachten om het te gebruiken, en ik heb ook nog twee anderen maar ik weet niet wat voor soort die zijn.

    Amond Body Butter van The Body Shop :9~ ik wil ook nog die aardbei.


    Destroy what destroys you.

    DEADFAMOUS schreef:
    Amond Body Butter van The Body Shop :9~ ik wil ook nog die aardbei.


    Die aardbei zag ik ook! Ik twijfelde tussen die kokosnoot en die aardbei. Maar die ga ik ook nog wel kopen (A)


    Being happy is a choice ~

    Alana schreef:
    (...)

    Vind je dat niet stom? Niet dat je er iets aan kan doen, maar dat je niet lekkere zeepjes kan gebruiken?


    Ja, nogal. Ik heb ook heel vaak dat mensen niet weten wat ze mij moeten geven voor mijn verjaardag, dus mij maar een set van Vogue geven, maar dat ik daar niks mee kan -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Die bovenste en onderste heb ik :9~. Heb ook blueberry en cacao, need more!


    i put the fun in funeral

    Aife schreef:
    (...)

    Ja, nogal. Ik heb ook heel vaak dat mensen niet weten wat ze mij moeten geven voor mijn verjaardag, dus mij maar een set van Vogue geven, maar dat ik daar niks mee kan -.-


    Respect. Ik kan echt niet leven zonder lekkere dingen voor onder de douche enzo.


    Being happy is a choice ~

    Kowalewicz schreef:
    Die bovenste en onderste heb ik :9~. Heb ook blueberry en cacao, need more!


    Die cacao ga ik ook kopen. Het was gewoon chocola om te ruiken - wat logisch is, chocola is gemaakt van cacao - and I 'hartje' chocolade :9~


    Being happy is a choice ~

    Alana schreef:
    (...)

    Respect. Ik kan echt niet leven zonder lekkere dingen voor onder de douche enzo.

    Trouwens, ik kan wel tegen deo en echte parfum, wat nogal raar is...


    Deep inside, I've never felt alive

    God, ik heb echt een diepgaande haat voor dingen op mijn lichaam smeren. Jammer genoeg voor mij heb ik een extreem droge huid en moet ik dat dus wel doen. Gebruik meestal niveau, heb wel een muskus body scrub en een kokosnoot bodylotion, maar die gebruik ik niet vaak.

    Voor onder de douche heb dove met granaatappel, geloof ik. Die ruikt lekker.
    :9~

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:20 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    God, ik heb echt een diepgaande haat voor dingen op mijn lichaam smeren. Jammer genoeg voor mij heb ik een extreem droge huid en moet ik dat dus wel doen. Gebruik meestal niveau, heb wel een muskus body scrub en een kokosnoot bodylotion, maar die gebruik ik niet vaak.


    Niet iedereen hoeft het lekker te vinden. :Y)


    Being happy is a choice ~

    Aife schreef:
    (...)
    Trouwens, ik kan wel tegen deo en echte parfum, wat nogal raar is...


    Inderdaad best wel raar. Nou ja, het is wel handig dat je tegen deo kan, anders is het niet zo fris. :Y)


    Being happy is a choice ~

    Dat laatste flesje had ik in bodyspray versie. Zo lekker.:9~


    everything, in time

    Alana schreef:
    (...)

    Niet iedereen hoeft het lekker te vinden. :Y)


    Nja, ik werd vroeger altijd gedwongen om spul te smeren -of eerder, mijn moeder smeerde me in-, maar dat doet bij mij heel vaak dus verschrikkelijk pijn door mijn droge huid. Dus ik associeer het daar dus mee en vind het daarom verschrikkelijk x'D Heb er een reden voor :Y) Is wel jammer, want veel van dat spul ruikt gewoon heerlijk, maar ik kan het niet kopen omdat ik het toch niet gebruik x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.