• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Haha, was het z'n moeilijke vraag? ;p ]

    Eliza

    'Hmm, ik weet het niet,' reageerde hij terwijl hij zijn hand elke keer anders legde als ik hem wilde vast pakken. 'Ik heb niet echt een favoriet en jij?' vroeg hij terwijl ik begon te lachen omdat ik zijn hand niet te pakken kreeg. 'Je zit me gewoon te plagen,' zeg ik en vouw quasi boos mijn armen over elkaar. 'Ik heb ook niet echt een favoriete film,' antwoord ik en kijk hem schuin aan.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:11 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik word helemaal overspoeld door een blij gevoel als ik Teske zacht hoor lachen. Ze geeft een kusje op mijn kop en aait mijn rug. Na hiervan even genoten te hebben ga ik rechtop zitten en verander weer ik een mens. Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Gefeliciteerd, je vriendje is een wolf," grinnik ik. Wanneer ik denk aan wat daarbij hoort zucht ik even. "En ik moet je nog wat opbiechten, probeer het alsjeblieft te begrijpen en trek geen foute conclusies, ik vind je echt leuk..." begin ik voorzichtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik glijd met mijn tong meteen bij haar mond binnen en onze tongen beginnen aan het vurige tongen spel van strelen en gestreeld worden. Ze komt nog dichter bij en ik voel haar hart tekeer gaan, 'Rustig maar,' mompel ik onder he zoenen door terwijl ik haar nog meer tegen me aan druk.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Rustig maar,' hoor ik Ivar mompelen terwijl hij me nog meer tegen zich aandrukt. Ik laat mijn hand van zijn buik naar zijn onder rug glijden zodat onze bovenlichamen elkaar weer raken en bijt weer zachtjes in zijn onderlip.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Faye laat haat handen op mijn rug glijden en onze bovenlichamen raken elkaar weer aan, daarna bijt ze weer op mijn lip wat voor een heerlijk gevoel voor mij zorgt. 'Je bent hier echt goed in weet je,' fluister ik terwijl ik vanaf haar mond naar haar nek een paar kusjes op haar huid druk.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Je bent hier echt goed in weet je,' fluistert hij. 'Je bent zelf ook niet slecht,' fluister ik terug. Ik huiver even als hij een weg van kusjes van mijn mond naar mijn nek maakt. Mijn hand op zijn onderrug laat ik naar zijn billen glijden waar ik hem laat rusten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Nou, vergeleken met jou waarschijnlijk wel,' mompel ik na kort te hebben gehuiverd van haar aanraking bij mijn billen. Ik laat mijn hand iets omhoog gaan en begin op haar onder rug weer draaiende bewegingen te maken met de ene hand. Mijn andere hand laat ik nog op haar billen liggen waar ik weer zacht in knijp.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Nou, vergeleken met jou waarschijnlijk wel,' mompelt hij. Zijn ene hand dwaalt iets omhoog en maakt draaiende bewegingen op mijn onderrug terwijl hij met de andere weer zachtjes in mijn billen knijpt. 'Je moet niet zo onzeker over jezelf zijn,' zeg ik op een zachte toon waarna ik hem weer begin te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Misschien niet, want Ik ben nu wel met het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien aan het zoenen.' fluister ik als ik het zoenen even onderbreek om na het te zeggen snel te hervatten.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Misschien niet, want Ik ben nu wel met het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien aan het zoenen.' fluistert hij. Mijn mondhoeken krullen omhoog, 'en ik ben aan het zoenen met de liefste jongen die er bestaat,' fluister ik tussen het zoenen door.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik glimlach tegen haar lippen en hervat het zoenen ook weer, ik laat mijn tong weer even over haar lippen heen glijden en bijt er zacht in. 'Nu is het mijn beurt om je op te eten,' grinnik ik tegen haar lippen aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Zijn tong glijdt even over mijn lippen waarna hij er zachtjes in bijt. 'Nu is het mijn beurt om je op te eten,' grinnikt hij. 'Wat ga je het eerste opeten dan?' vraag ik tussen het kussen door.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Je lekkere zachte lippen,' mompel ik weer tussen het zoenen door waarna ik weer zacht in haar onderlip bijt. 'Hmm, zo lekker,' grinnik ik er nog achteraan voor ik weer echt begin te zoenen.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    'Je zit me gewoon te plagen,' zei ze en ze deed haar armen over elkaar. 'Ik heb ook niet echt een favoriete film,' zei ze en ze keek me schuin aan. Lachend pak ik haar beide handen en kuste ik haar. 'Dat word dan lastig kiezen,' zei ik met een lach.

    Teske Velez

    Hij ging recht op zitten en even later was de wolf weg en zat Irial er. 'Gefeliciteerd, je vriendje is een wolf,' grinnikte hij. Ik schoof wat dichter naar hem toe. Hij zuchtte eventjes. 'En ik moet je nog wat opbiechten, probeer het alsjeblieft te begrijpen en trek geen foute conclusies, ik vind je echt leuk...' zei hij voorzichtigjes. Ik deed me hoofd een beetje schuin en keek hem vragend aan. 'Je gaat me toch niet vertellen dat je een vriendin heb in een ander land of dat je bent uitgehuwelijkt hea?' vroeg ik met een beetje angst.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Lachend pakte hij allebei mijn handen en kuste me vervolgens. ‘Dat wordt dan lastig kiezen,’ zei hij met een lach. ‘Wel, horrors of thrillers vallen al af. Daar is niks aan op klaar lichte dag, dus dan krijg je een komedie of een romantische,’ reageerde ik en lachte even. ‘Dus dan mag jij kiezen welke van de twee het wordt,’ grinnikte ik en plaagde hem terug door hem bijna te kussen en me vervolgens terug te trekken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'