• Ik ben een diagnostische toets aan het maken van biologie. Het gaat over erfelijkheid en evolutie.
    Een zo'n vraag is: Een gen in een chromosoom maakt deel uit van het genotype van een organisme. Ik had ja ingevuld, en dat was goed, maar een gen is toch hoe bijvoorbeeld je haar en ogen eruitzien? Wat heeft dat dan met het genotype te maken? Genotype is toch voor binnenin en fenotype is voor uiterlijk?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Aife schreef:
    (...)

    Weird... We hebben het daar nooit over- *bedenkt zich opeens dat we dat deel expres hebben overgeslagen*
    Laat maar, ik zeg al niks meer ;]
    Wij hebben btw Biologie voor jou, tenminste dat denk ik. Ik let er eigenlijk nooit op. ;]


    Zou best kunnen. Maar je hebt gwoon hetzelfde boek, maar wij hebben dan ook met verzorging enzo.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Uneventful schreef:
    Dat krijg ik het volgend hoofdstuk.


    Volgens mij lopen jullie een hoofdstuk voor, want ik begin er na de vakantie aan.


    Food.

    Haha, daar heb ik het ook over met bio. (V4) Sorry, nutteloze info.


    Every day you're closer to the day when everything is okay.

    Scharry schreef:
    (...)

    Volgens mij lopen jullie een hoofdstuk voor, want ik begin er na de vakantie aan.


    Kan best. Mijn leraar is echt eng, maar geeft onverwacht heel snel een toets op, en hij gaat er dan vanuit dat we weten waar het over gaat. Not dus. En hij is iets in de 50 en heeft kinderen van 7 en 4! Hmm.. En hij rookt in z'n huis. Sorry hoor, maar ik vind dat niet kunnen.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Kan best. Mijn leraar is echt eng, maar geeft onverwacht heel snel een toets op, en hij gaat er dan vanuit dat we weten waar het over gaat. Not dus. En hij is iets in de 50 en heeft kinderen van 7 en 4! Hmm.. En hij rookt in z'n huis. Sorry hoor, maar ik vind dat niet kunnen.


    Huu, en jij weet dat omdat? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Page394 schreef:
    (...)

    Ooo,, ik snap het!!
    Een gen is álle erfelijke eigenschappen van een organisme..


    Nee. Een gen is een onderdeel van het genotype. Alle genen samen bepalen het genotype van een wezen, en het genotype zijn de erfelijke eigenschappen


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Nee. Een gen is een onderdeel van het genotype. Alle genen samen bepalen het genotype van een wezen, en het genotype zijn de erfelijke eigenschappen


    En als Alwin dat zegt, dan is het waar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    En als Alwin dat zegt, dan is het waar mensen.


    Dude, jij heet biologist!


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Dude, jij heet biologist!


    Oh ja. Lol.
    Maar ik had nog geen antwoord erop gegeven omdat ik dacht dat dat al gegeven was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Oh ja. Lol.
    Maar ik had nog geen antwoord erop gegeven omdat ik dacht dat dat al gegeven was.


    Smoesjes! SMOEEESJESSS


    quidquid excusatio prandium pro

    Fenotype is je uiterlijk (blond haar, blauwe ogen bv), genotype is het gen voor het uiterlijk. Dacht ik. Ik heb het al heel lang niet gehad.


    Destroy what destroys you.

    Biologist schreef:
    (...)

    Huu, en jij weet dat omdat? O.o


    Dat zij die zelf(krul)
    Denk maar niet dat ik... Laat maar...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Discord schreef:
    (...)

    Nee. Een gen is een onderdeel van het genotype. Alle genen samen bepalen het genotype van een wezen, en het genotype zijn de erfelijke eigenschappen


    Oo. okee!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Dat zij die zelf(krul)
    Denk maar niet dat ik... Laat maar...


    Haha. Lol. Nee goed, ik snap het al. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt