• Titel zegt het. Gewoon het stomste/grappigste/leukste ding noemen dat je ooit hebt gedaan vanwege je HP fandom.

    Het stomste wat ik ooit heb gedaan, is gewacht op de brief van Hogwarts toen ik elf werd. Ik had me er al helemaal op verheugd, maar toen kwam ie niet, en moest ik stiekem huilen...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik niet, vind het niet zo leuk. :'D
    Mijn vriend wel redelijk, aan het begin konden we niet afspreken -ingewikkeld- omdat hij persé naar die film wilde met zijn beste vriendin.


    Your make-up is terrible

    Forks schreef:
    Tegen een gesloten klaslokaaldeur zeggen ''Alohomora'' in front of the whole class. [:


    Ik heb ergens gelezen dat Alohomora een combinatie is van het woord Aloha en nog iets en het betekent blijkbaar Hallo obstakel XD


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Page394 schreef:
    Ik zit bij elke film die ik kijk, te kijken of er iemand van Harry Potter in meespeelt. Mijn broertje werd gek van me toen ik zag dat McGonagall (Maggie Smith) in Nanny McPhee speelde, en dat ik Love actually wilde dowloaden omdat ik van Snape's stem houd.


    Ja, heb ik ook gezien :D .


    I wanna be a wizard!

    Geen fan (cat)

    Ik speelde vroeger altijd Harry Potter met mijn vrienden, ik was altijd Hermione. Ik ben in april naar de Harry Potter Studios geweest in Leavesden, ik heb een sjaal van Ravenclaw die ik ook gewoon draag op school, heb een mok met de Marauders Map erop, heb de toverstok van Harry etc etc etc. I just love Harry Potter! :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik kijk nu een hele film opnieuw omdat ik erachter ben gekomen dat Oliver Wood én Percy Weasley allebei erin zitten -ik was ook nog zo slim om hem per ongeluk weg te klikken --' -
    Edit: Just found Ollie :3
    Edit 2: And I found Percy :3 Mission fulfilled :3

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 13:10 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cousinzoned schreef:
    Geen fan (cat)

    Wat doe je daan hier? :S


    Define "good".

    Ik ben ook nog van plan om -zodra ik ooit in Amerika beland- naar Wizarding World te gaan en ik wil een keer naar zo'n Harry Potter-bijeenkomst. Ook lijkt het me heel gaaf om van die attributen in mijn bezit te hebben, maar mijn moeder laat me die niet kopen --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    Ik kijk nu een hele film opnieuw omdat ik erachter ben gekomen dat Oliver Wood én Percy Weasley allebei erin zitten -ik was ook nog zo slim om hem per ongeluk weg te klikken --' -
    Edit: Just found Ollie :3
    Edit 2: And I found Percy :3 Mission fulfilled :3


    Een Harry Potter film??


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Puntjuuhh schreef:
    (...)

    Ik heb ergens gelezen dat Alohomora een combinatie is van het woord Aloha en nog iets en het betekent blijkbaar Hallo obstakel XD


    Nee het was:
    aloha: Hallo
    Mora: Obstakel

    :P


    Ik ben drie keer als Hermelien over straat gegaanXD met zo´n echte toverstok. in een gewaad met een griffoendor logo :p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Page394 schreef:
    (...)

    Een Harry Potter film??

    Ja, maar ik wist niet dat ze in HP7.2 zaten x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    That, you do not want to know. Believe me. *Insert David Tennant accent here*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb net een toverstok gemaakt :)


    46.6 cm hazelaar met een kern van hazelaar.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Todae schreef:
    Ik en MarchHare hebben HP-marathon gehouden,
    En elke dag komen er in onze gesprekken wel Tom, Rupert, Draco en Ron voor ;).


    nu niet meer, je vind ze nu niks meer.

    maar ik heb niks nog gedaan.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Een vriendin van mij was zo Harry Potter fan en haar zusje ook
    Ze heeft ooit eens haar zusje wijsgemaakt dat Voldemort bij hun in de bosjes woonde. Dat zusje durfde niet meer langs die bosjes heen xD

    (Ik vond het stiekem heel grappig, toen ze dat vertelde. Al vond ik het ook wel een beetje zielig voor dat zusje)


    It's never gonna happen, Guys.