• Titel zegt het. Gewoon het stomste/grappigste/leukste ding noemen dat je ooit hebt gedaan vanwege je HP fandom.

    Het stomste wat ik ooit heb gedaan, is gewacht op de brief van Hogwarts toen ik elf werd. Ik had me er al helemaal op verheugd, maar toen kwam ie niet, en moest ik stiekem huilen...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik hou niet van HP. =S


    The universal language of art.

    Wat doe je hier dan :3

    Ik heb zover ik weet niks raars gedaan.. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het stomste is mijn eerste fanfiction van HP. Het was voor de helft mijn dagboek, ik moest een spreekbeurt doen voor nederlands over mijn passie, ik koos schrijven, naam het boekje mee om de voorkant te laten zien, ze pakken het boekje af en iedereen wist op wie ik verliefd was en alleen mijn beste vriendin wou de week daarna nog normaal tegen me praten.
    Ik was DOM -_-


    Define "good".

    NinaEverdeen schreef:
    Het stomste is mijn eerste fanfiction van HP. Het was voor de helft mijn dagboek, ik moest een spreekbeurt doen voor nederlands over mijn passie, ik koos schrijven, naam het boekje mee om de voorkant te laten zien, ze pakken het boekje af en iedereen wist op wie ik verliefd was en alleen mijn beste vriendin wou de week daarna nog normaal tegen me praten.
    Ik was DOM -_-


    Och meisje, als je zegt - en je meent het - dat je vriendje Fred heet, en als ze doorvragen, vertelt dat 'ie rood haar heeft EN DAT DAT ECHT ZO IS, dat zijn naam gewoon ongelukkig gekozen is, denken ze ook dat je gek bent. Totdat ze de persoon in kwestie eens echt ontmoeten. Ik word er ook gék van, dat mensen me vragen of hij ook een tweelingbroer heeft -____-"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zat ook toen ik elf werd de hele dag -en een week daarna- stiekem te wachten op de brief van Hogwarts. Ik moets niet huilen toen mijn moeder vertelde dat het niet meer ging gebeuren, maar ik was wel teleurgesteld. Verder heb ik niet veel gedaan wat best vreemd is, maar ik heb wel een tijdje terug een GIGANTISCHE Potter-obsessie gehad. Dat was best wel iritant voor mijn familie...XD

    Biologist schreef:
    Inderdaad, op een brief gewacht. ;)



    Zo, zo, zo, zo lang op die verdomde brief gewacht ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Op een brief wachten terwijl ik 13 was... Shame. Alle boeken in 1 week uitgelezen, soms twee boeken in een dag gewoon. Daardoor had ik een 1 gehaald voor wiskunde en een 4 voor Frans. Ik liep een keer door de stad met carnaval met een random tak, een groen bloesje en litteken. En een ronde bril. Verder niets geks eigenlijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb niks geks gedaan....

    Ik probeer eigenlijk mijn verslaving vooral geheim te houden voor de mensen die ik ken haha...


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Overal in het vijfde boek hartjes getekend rond de namen van de tweeling. Maar verder ben ik vrij normaal, hoor (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Uhmm...
    Ik was eens blijven slapen bij een groepje vriendinnen en toen het .. weet ik veel, 6 uur 's ochtends was en we nog niets hadden geslapen kreeg ik ineens een adrenaline-stoot. Alles van Harry Potter, alles dat ik wist heb ik zitten uitkramen ;D voldemorphobiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en van die dingen... Jup.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb de films meer dan 1 keer gezien. :o Echt zo stom!

    Uhm nee niks. :') Ik vind de films gewoon leuk en that's it.


    -

    in één nacht HP7 uitgelezen, ik was klaar om 6u 's morgens
    het was te spannend, ik kon ni slapen
    Gelukkig moest ik de volgende dag niet naar school xD


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Niet echt iets heel raars, alleen klinkende ruzie gemaakt met mijn ouders omdat ze wilde dat ik boek 5 pas las als we op vakantie vertrokken en dat duurde nog twee weken (huil)
    (Ik won en had hem twee dagen later uit)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik heb ook toen ik klein was keilang gewacht op mijn brief van Hogwarts.
    En rond diezelfde tijd, toen het halloween was heb ik ook nog een bezemsteel gekregen van mijn ouders. Dat was toen mijn eigen Nimbus 2000. (krul)
    En op de lagere school speelden we toen altijd met enkele vrienden de eerste film na.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Tegen een gesloten klaslokaaldeur zeggen ''Alohomora'' in front of the whole class. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife