• © Copyright IHEARTZAYNx
    Ik heb deze geopend omdat ForeverZaynx offline was toen het vorige topic vol was (:



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Roosevelt
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 16:32 ]

    Santana

    'Weet jij dan ergens een goed paintball terrein liggen in de buurt?'
    "Neuh," zeg ik grinnikend. Ik loop naar buiten en kijk eens rond.
    "Maar er moet toch ergens een zijn?"
    Ik stap naar de eerste beste persoon die voorbijkomt, en vraag spontaan of er ergens een Paintballterrein is. De vrouw legt het uit en ik bedank haar. Ik loop weer naar Noah.
    "Hebben wij even geluk, hier om de hoek is er een."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rose

    Ik keek al even verbaasd als Emma, ik had een oud, versleten zwembad verwacht maar zeker niet dit. "Inderdaad wow..." Ik was blij dat ik mijn bikini al had aangetrokken onder mijn kleren. Rustig trok ik mijn topje over mijn hoofd en ik deed de skinny jeans ook uit. Ik legde mijn spullen op een strandstoel en keek dan lichtjes uitdagend naar Alive.

    Noah
    Ik grijns en volg de richting waarnaar Santana kijkt. 'Klaar om ingemaakt te worden?' grijns ik terwijl ik haar speels een duwtje geef.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Alive

    Als we aan komen bij het zwembad sperren mijn ogen zich ook open. 'Wow,' zegt Emma bewonderend. Ik ben er ook behoorlijk van over de indruk.
    Het is een heel groot en luxe zwembad. Het water is helderblauw en spiegelglad - maar niet voor lang. Er zijn twee lange duikplanken. Eentje die een paar meter hoog is en eentje die best wel laag hangt.
    Er is ook een mini-wildwaterbaan, maar toch lijkt hij me best ruig. Daarnaast is er ook nog een grote, normale glijbaan met één bocht.
    'Mooi,' zeg ik met een stralend gezicht. Hier móét ik gewoon lol maken.
    Ik ren naar de kleedkamers en begin me vlug om te kleden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Santana

    "Klaar om ingemaakt te worden?"
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Sinds wanneer praat jij tegen jezelf?"
    Ik grinnik even en loop de straat in waar de vrouw zei dat we heen moeten. Ik neem nog een slok van mijn koffie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma
    Ik volg Alive naar de kleedhokjes, aangezien ik echt geen tijd had om mijn bikini al aan te trekken. Ik stap het eerste beste kotje in en kleed me snel om. Ik bekijk mezelf even; goh wat was ik onzeker in bikini. Ik beslis mijn handdoek rond me te draaien en loop daarna snel terug naar het zwembad, waar Rose ons opwacht.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 14:42 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Noah
    Ik doe haar grappend na, met een hoog stemmetje. 'Dat zullen we seffes wel zien..' Ik was er helemaal klaar voor, mijn vingers tintelden lichtjes bij de gedachten haar in te maken.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    "Dat zullen we seffes wel zien."
    Ik geef hem lachend een mep wanneer hij me imiteert.
    "Ik ga sowieso winnen, dat garandeer ik je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    SUMMERx schreef:
    Emma
    Ik moet lichtjes blozen. 'Ehm, waar zijn de kleedhokjes? Ik had niet echt tijd om mijn bikini al aan te trekken.' Ik kijk rond, in de hoop ergens hokjes te vinden. Ik haal mijn bikini uit mijn tas samen met mijn handdoek en kijk dan naar Alive.

    [Alive is al in een van de kleedhokjes. ;)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rose

    Vermits Emma en Alive zich nog moesten omkleden besloot ik dat ik nu al vast kon wennen aan het water. Ondanks dat ik een echte waterrat was moest ik eerst aan het water wennen. Ik liep voorzichtig naar de rand en voelde zachtjes met mijn voet in het water. Het was redelijk fris maar niet echt koud.

    (verandert)
    Noah
    'Door vals te spelen ja.' een geamuseerde grijns verscheen op mijn lippen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    "Door vals te spelen ja."
    Ik grinnik.
    "Ik speel niet vals. En hoe kan je nu valspelen bij Paintball?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alive

    In mijn zwembroek kom ik uit het kleedhokje. Mijn kleren laat ik in een stapeltje achter in het hokje.
    Ik ren naar het zwembad toe en zie dat Rose aarzelend met haar voet in het water tikt. Zo stil mogelijk sluip ik naar haar toe en duw haar dan het zwembad in. Niet zo hard dat het pijn doet, maar ook niet zo zacht dat ze kan blijven staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rose

    Plots voelde ik twee handen in mijn rug en met een luide gil viel ik in het water. Ik kwam proestend boven water en keek Alive nepboos aan. "Die krijg je terug" ik zwom een eindje naar achter en duikte vrolijk weer onder water.

    Noah
    Ik grijns breed. 'Ik zal het je ooit nog wel leren.', zei ik met een speelse knipoog. Ik zie dat we het terrein naderen, en begin dan te glunderen. Man, wat hield ik van paintball.

    Emma
    Ik grijns en ga dan kopje onder. Het water was heerlijk, het deed echt goed. Nadat ik terug boven kwam, zwaaide ik mijn haar naar achteren, zodat ik terug wat kon zien.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.