• Ik ben sinds kort helemaal fan van star wars, maar ik vraag me af, ben ik de enige.
    en wat vinden jullie van hem?:



    Hij heet Anakin Skywalker
    laat het me weten!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 10:48 ]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    LeilaSky schreef:
    (...)

    Ik wist het al, want is zit langer op dit topic dan jij...
    En ik doe niet grof, ik zeg ook gewoon mijn mening!
    Groetjes Leia


    Op dit topic misschien ja, maar ik zit al veel langer op de site. Zo'n 4/5 jaar. Dus ik denk dat ik de regels wel iets beter weet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Suavemente schreef:
    (...)

    Op dit topic misschien ja, maar ik zit al veel langer op de site. Zo'n 4/5 jaar. Dus ik denk dat ik de regels wel iets beter weet.
    Mag ik je even zeggen, Ik vind het niet erg dat je Star Wars haat, (Ik ben zelf een fan) Iedereen heeft zijn eigen mening maar ik ben het echt eens met jou over @LeilaSky, Echt waar ik erger me de FUCK aan haar.
    -Sorry voor le hoofdletters-

    Suavemente schreef:
    (...)

    Op dit topic misschien ja, maar ik zit al veel langer op de site. Zo'n 4/5 jaar. Dus ik denk dat ik de regels wel iets beter weet.


    Ja oke nu is wel goed hoor..
    Jij weet de regels beter, ik weet van starwars alles beter. Iederreen weet van iets wel wat..
    Groetjes Leia


    ~I love with the heart not the eyes~ Niall James Horan

    MissMcGinty schreef:
    (...) Mag ik je even zeggen, Ik vind het niet erg dat je Star Wars haat, (Ik ben zelf een fan) Iedereen heeft zijn eigen mening maar ik ben het echt eens met jou over @LeilaSky, Echt waar ik erger me de FUCK aan haar.
    -Sorry voor le hoofdletters-


    Ik vind het niet erg dat mensen er fan van zijn, moeten ze helemaal zelf weten. Maar dat is gewoon vet overdreven. Ik erger me daar kapot aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    LeilaSky schreef:
    (...)

    Ja oke nu is wel goed hoor..
    Jij weet de regels beter, ik weet van starwars alles beter. Iederreen weet van iets wel wat..
    Groetjes Leia
    Als je alles van Star Wars beter wist wist je hoe je Princess Leia Organa's naam moest schrijven in je username

    Suavemente schreef:
    (...)

    Ik vind het niet erg dat mensen er fan van zijn, moeten ze helemaal zelf weten. Maar dat is gewoon vet overdreven. Ik erger me daar kapot aan.
    Ik begrijp je helemaal, maar echt ik erger me nu dood aan haar en diegene die Padmé is. Ik heb niks tegen ze maar ze laten het nu wel lijken dat iedereen die Star Wars fan is niet tegen een stootje kan.

    MissMcGinty schreef:
    (...) Ik begrijp je helemaal, maar echt ik erger me nu dood aan haar en diegene die Padmé is. Ik heb niks tegen ze maar ze laten het nu wel lijken dat iedereen die Star Wars fan is niet tegen een stootje kan.


    Zo moet je niet denken. Ze zijn gewoon het perfecte voorbeeld van een typisch geval: Alles wat fans heeft, heeft ook fangirls, zoals deze twee dus.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    MissMcGinty schreef:
    (...) Ik begrijp je helemaal, maar echt ik erger me nu dood aan haar en diegene die Padmé is. Ik heb niks tegen ze maar ze laten het nu wel lijken dat iedereen die Star Wars fan is niet tegen een stootje kan.


    En bedankt voor dat o zo mooie complimentje.
    Als je hier alleen maar meedoet of het af te zeiken, ga dan weg.Ga je moeder pesten ofzo


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Padme schreef:
    (...)

    En bedankt voor dat o zo mooie complimentje.
    Als je hier alleen maar meedoet of het af te zeiken, ga dan weg.Ga je moeder pesten ofzo
    Loop je nou iets over mijn moeder te zeggen?!

    MissMcGinty schreef:
    (...) Loop je nou iets over mijn moeder te zeggen?!

    Jij zegt toch ook zoveel over mij. Dus waarom niet. Heb je daar soms een goede reden voor


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Suavemente schreef:
    (...)

    Zo moet je niet denken. Ze zijn gewoon het perfecte voorbeeld van een typisch geval: Alles wat fans heeft, heeft ook fangirls, zoals deze twee dus.
    Kijk ik hou van Star Wars heb al die films op dvd zelfs ook Return of The Ewoks enzo. Maar soms schaam ik me wel om te zeggen dat ik Star Wars fan ben.

    Padme schreef:
    (...)
    Jij zegt toch ook zoveel over mij. Dus waarom niet. Heb je daar soms een goede reden voor
    Ik zeg niet zoveel over jou, ik zeg alleen maar dat het erop lijk dat dit topic in een rollentopic veranderd. En hoe jij en diegene die Leia spelen zo doen. Weetje ik geef gewoon mijn eerlijke mening dat ik me daar aan erger. Niet dat ik jullie haat

    MissMcGinty schreef:
    (...) Ik zeg niet zoveel over jou, ik zeg alleen maar dat het erop lijk dat dit topic in een rollentopic veranderd. En hoe jij en diegene die Leia spelen zo doen. Weetje ik geef gewoon mijn eerlijke mening dat ik me daar aan erger. Niet dat ik jullie haat


    Wij praten met elkaar over gb's, niet over de topic. EN je erger jezelf toch aan mij?!


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Padme schreef:
    (...)

    Wij praten met elkaar over gb's, niet over de topic. EN je erger jezelf toch aan mij?!
    Ik zei dit: "En hoe jij en diegene die Leia spelen zo doen. Weetje ik geef gewoon mijn eerlijke mening dat ik me daar aan erger" dat zei ik. Maar wat voorn dingen loop je nou te zeggen dat ik mijn moeder moet gaan pesten?! Ik zei gewoon dat ik me eraan erger hoe jij en dat meisje die Leia spelen. Zo doen in dit topic

    MissMcGinty schreef:
    (...) Ik zeg niet zoveel over jou, ik zeg alleen maar dat het erop lijk dat dit topic in een rollentopic veranderd. En hoe jij en diegene die Leia spelen zo doen. Weetje ik geef gewoon mijn eerlijke mening dat ik me daar aan erger. Niet dat ik jullie haat


    Ah dat zeg jij, maar kijk eens naar de andere behalve naar mij en mijn moeder(padme)


    ~I love with the heart not the eyes~ Niall James Horan