• Ik ben sinds kort helemaal fan van star wars, maar ik vraag me af, ben ik de enige.
    en wat vinden jullie van hem?:



    Hij heet Anakin Skywalker
    laat het me weten!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 10:48 ]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Padme schreef:
    (...)
    ai, 1-0 voor jou, kindje van me.alleen ken ik je niet zo goed. ik ging al dood toen jij net was geboren

    Ja dat is zo, nou je hbet me wel gezien, net voordat je stierf, maar je leert me beter kennen als je vrienden met me word


    ~I love with the heart not the eyes~ Niall James Horan

    Fluorescent schreef:
    Ik heb dat serieus nog nooit gezien :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    LeilaSky schreef:
    (...)
    Ja dat is zo, nou je hbet me wel gezien, net voordat je stierf, maar je leert me beter kennen als je vrienden met me word

    ja, dat klopt. maar jij hebt me niet gezien. Jij hebt je ogen niet opengedaan voordat ik stierf
    hie is het bij het pleeggezin?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 13:19 ]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    --

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 13:19 ]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Star Wars is awesome!! ik heb die films al zó vaak gezien... Ik vind Anakin knap maar mijn favoriet blijft Obi-Wan Kenobi(H)


    I think I'm losing what's left of my minbd

    TMNTfan schreef:
    Star Wars is awesome!! ik heb die films al zó vaak gezien... Ik vind Anakin knap maar mijn favoriet blijft Obi-Wan Kenobi(H)

    Hij kan idd wel heel goed vechten ja, maar Anakin is en blijft het knapste. Ik vind Obi-Wan zo... zo, oud. Vooral in deel 4,5 en 6


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Padme schreef:
    (...)
    Hij kan idd wel heel goed vechten ja, maar Anakin is en blijft het knapste. Ik vind Obi-Wan zo... zo, oud. Vooral in deel 4,5 en 6


    Nee, Anakin is een hottie in episode 6 :'D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    Nee, Anakin is een hottie in episode 6 :'D

    Ssssst, ik niet die nog zien. Deel 5 en 6 nog. Ik ga misschien ook nog deel1 in de bood kijken in 3D. Daar is hij nog maar 9. En zelfs dan is hij al verliefd op Padmé.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Padme schreef:
    (...)
    Ssssst, ik niet die nog zien. Deel 5 en 6 nog. Ik ga misschien ook nog deel1 in de bood kijken in 3D. Daar is hij nog maar 9. En zelfs dan is hij al verliefd op Padmé.


    Zie je? Padmé is gewoon een pedo :P

    Fear. Fear attracts the fearful. The strong. The weak. The innocent. The corrupt. Fear. Fear is my ally.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    You should team up with my brother. (cat) Hij gaat binnenkort (ik weet niet wanneer die film in Nederland komt) naar Star Wars: The Phantom Menace. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik moet nog steeds de films gaan kijken, shame on me xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wil dit niet zien. Echt niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Meh, no thank you.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cesare schreef:
    (...)

    Zie je? Padmé is gewoon een pedo :P

    Fear. Fear attracts the fearful. The strong. The weak. The innocent. The corrupt. Fear. Fear is my ally.


    Padmé is zeker geen pedo, Anakin vind haar leuk, Padmé weet dat dan nog niet eens......
    En i (H) StarWars


    ~I love with the heart not the eyes~ Niall James Horan

    Anakin is een van mijn favoriete karakters. Vooral als kind is hij schattig haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."