• Ja ik vroeg me af welke pyama jullie aan hebben of aan gaan doen
    Draag je een bijpassend setje
    of ga je , net als mij, voor een bij elkaar geraapt zootje
    Ik draag nu een te korte blauwe joggingbroek en een knalgeel, te groot, t-shirt van de camping in Frankrijk, La Romieu


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nachtjapon en een onderbroek, heb het niet zo op pyjama's


    Physics is awesome

    Een joggingsbroek en een random shirt. Ik heb gister een nieuwe pyjama bij de H&M gekocht die best wel gaaf is. Dus daar ga ik vanavond in slapen. ~O~


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Te groot shirt, voetbalbroek en van die harige berensloffen.


    Dead but delicious

    Zo'n soort babypakje maar dan int groot(logisch) en met panter print,helaas is de rits sinds gisteren kapot,dat word weer in een jogging slapen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Schaapjes pyjama:Y)

    p.s op luie dagen slaap ik met kleren aan (joehoe)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:39 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    een onderbroek en een verschrikkelijk oversized shirt, maakt niet uit of het zomer of winter is c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zo'n lange Hunkemöller pyama waar je je helemaal in kan verstoppen en wat lekker warm is. Ik draag daar meestal ook een blauwe joggingbroek bij.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Mijn oude joggingbroek met een hemd en een vest. Ligt eraan hoe koud het is, soms soms doe ik ook wel eens een hoodie aan. (:
    En in de zomer en ruitjesbroek met een hemdje. Le random. :')

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:48 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Een oversized shirt waar opstaat: Dirty footsteps on the floor (en dan twee van zo'n voetafdrukken)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb een flanellen pinguïn pyjama en een flanellen met matroejska's

    In de winter meestal zo'n lange pyjamabroek met ruitjes of zo en een shirt dat vier maten te groot is, in de zomer een voetbalbroekje met hemdje.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb er meerdere

    Een oversized spongebob t-shirt (H)
    Een jogging broek en een hemdje
    Een pyjama jurk van mickey en pluto
    Een pinguin pyjama


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik draag nu een te kleine lelijke maar warme pyjama, maar da kan mij niks schelen dat die lelijk is want niemand zie mij daar toch in en hij is warm zodus :p


    Stop wishing, Start doing..

    Gewoon een t-shirt die ik ooit een keer gekocht heb, maar nooit draag met een simpel broekje :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Een onderbroek, ghehe. Heb nooit een pyjama gekregen of wat dan ook. Alleen als ik uit logeren ga trek ik mijn korte gymbroekje aan met een random T-shirt. Ik zou er eigenlijk een moeten kopen, maar ik heb er het geld niet voor over:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.