• Ik heb echt heel erg het gevoel dat ik ga instorten.
    En wel hierom: De jongen waar ik mee bezig was, zit nu al heel de dag op twitter te flirten met een van mijn beste vriendinnen en ik word er helemaal gek van. En ten tweede ik heb heel erg het gevoel alsof ik tweede keus ben voor iedereen. Iedereen belt af als ik vraag om af te spreken. En op twitter zie ik ook gewoon altijd staan "zo'n goed gesprek met ...." en nooit zegt iemand iets tegen mij, ik moet altijd alles uit iedereen trekken. En ik voel me zo kut hierover, want ik ben al zo vaak zo veel door mensen gekwetst, dat ik niemand meer durf te vertrouwen en ik ben gewoon zo bang dat ik iedereen kwijt raak... Ben ook altijd tweede keus en het voelt zooo rot om dat te zien.
    Weet iemand wat ik kan doen? Ik voel me zo zo zo kut.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 23:09 ]


    live the life you love

    Dat zegt ook nooit iemand over mij hoor,
    Maar ik zou die jongen er gewoon op aanspreken
    En gewoon een keer met iemand praten of heel hard rondjes fietsen of ergens schreeuwen waarn niemand je kan horen, dan kan je even alles kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had dat een tijdje geleden.. Praat erover met iemand, desnoods je leerkracht, die hebben toch zwijgplicht. En kom veel buiten, spreek af met en groepje ofzo. :')
    Dat hielp bij mij toch..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat zegt ook niemand over mij en k erger me alleen mij aan dat soort tweets, omdat k zoiets heb van: Ja en??
    Probeer jezelf niet aan die mensen op te dringen, dat kan voor hen idd irritant worden. Praat er met iemand over en ga gwn dingen doen met ze.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Maak je niet druk, jullie allemaal. Jullie zitten in de puberteit, en kunnen daar niet mee omgaan. Enough fish in the sea; gesproken over vrienden en lovers.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Thanks for saying that. Laat me beter voelen!


    live the life you love

    Weetje wat helpt?
    Heel hard gaan rennen of fietsen naar een random plek(het liefst rustige plek) en daar keihard alles schreeuwen wat je op dat moment denkt. Of een bal keihard tegen een muur trappen.
    Afreageren op die manier.

    Oja, en erover praten met iemand die jij vertrouwt.


    The universal language of art.