• Ik ben vandaag met mijn moeder naar de stad gegaan voor nieuwe schoenen omdat ik bijna geen schoenen heb en het uitverkoop is
    nu heb ik deze sleehakken gezien en gepast. Ze stonden leuk en ze zaten lekker, maar het probleem is dat dit mijn eerste sleehakken zijn, niet mijn eerste hakken, maar wel mijn eerste sleehakken en ik zat de twijfelen omdat ze best hoog zijn. Wat vinden jullie? Ik heb ze nu nog niet gekocht maar apart laten zetten.
    Hier nog een foto


    Wat vinden jullie ervan?
    Ik ben trouwens zoiezo gek op de schoen omdat het precies is wat ik zoek, maar ik zit dus te twijfelen over de hoge hak
    Edit: Ik heb ze gekocht

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:06 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    8,5 cm is idd best veel, maar mijn zus heeft ook wat hogere sleehakken en die vind ze heel lekker lopen. Je krijgt minder snel zere voeten dan bij gewone hakken, zij dan :A

    En mensen, ja dat is hoog. Dat vind ik in ieder geval hoog. 7,5 is echt wel een max.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kocht ook sleehakken en ze loppen als slofjes. Ik liep eerst op kleine hakjes en nu steeds wat hoger. Mijn moa vond ze te hoog maar je merkt het niet bij sleehakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sleehakken lopen sowieso 'steviger' dan gewone hakken, alleen is het model niet mijn smaak ;]
    Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Jikan schreef:
    Ik vind het wel meevallen. (;


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Schat, zo hoog zijn ze niet. Ik heb hakken van wel bijna 15 cm (;
    Dus gewoon kopen!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vind ze leuk :3. En heel eerlijk, ik vind ze niet zo hoog (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik denk dat ik morgen maar even geld ga bedelen bij mijn ouders en even langs de winkel ga


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ouh ,wat een leuke schoenen ! en ik vind de hak nog vrij laag ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ze lijken niet heel hoog op de foto, (12 cm is het hoogste, zonder plateau, wist je dat?), en ik vind ze echt leuk, maar niet truttig. Ze zijn stoer(:


    Food.

    Zo'n hoge hak is t nou ook weer nie en een sleehak loopt makkelijker dan een normale hak
    Luv it, doen zou k zeggu^^ Maar als je veel twijfelt moet je t absoluut nie nemen, dan krijg je spijt.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Zo hoog vind ik ze niet.

    Overigens vind ik ze ook heel lelijk, maar oke :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Yoda schreef:
    Dat noem je hoog? x] Sleehakken lopen sowieso heel anders dan gewone hakken en zo hoog zijn ze echt niet. Moet je lukken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Fluorescent schreef:
    Zo hoog vind ik ze niet.

    Overigens vind ik ze ook heel lelijk, maar oke :Y)

    Mag ik vragen wat je er zo lelijk aan vind?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fluorescent schreef:
    Zo hoog vind ik ze niet.

    Overigens vind ik ze ook heel lelijk, maar oke :Y)


    comfort in c h a o s

    Ik loop op elf centimeter. 8,5 Valt wel mee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!