• Ik ben echt super blij, want sinds enkele minuten ben ik de trotste eigenaar, van het superleuke gezelschapsspel Titanic. Ik zoek letterlijk al jaren naar dit spel en het is ook nergens meer te koop. Toevallig heb ik iemand gevonden die het spel voor de volle 5 EUR verkocht. Dat mens is echt zot, maar dat komt wel goed uit voor mij. Nu ben ik echt super blij en ik ben er van overtuigd dat ik het dit weekend zal spelen met mijn zus.



    Zijn jullie ooit al eens zo lang op zoek naar iets geweest?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat leuk. (:
    Ik ben dagenlang op zoek geweest naar Supra's en ik heb ze nu nog niet...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Leuk. [:


    comfort in c h a o s

    Yowic schreef:
    Wat leuk. (:
    Ik ben dagenlang op zoek geweest naar Supra's en ik heb ze nu nog niet...
    Een wat?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, West-Vlaanderen. : D
    Wat leuk dat je het gevonden hebt, haha. Ik heb vandaag een deftige PSE gevonden, zodat ik chemie kan leren. nolife

    Unplugged schreef:
    Haha, West-Vlaanderen. : D
    Wat leuk dat je het gevonden hebt, haha. Ik heb vandaag een deftige PSE gevonden, zodat ik chemie kan leren. nolife
    Oh vet, ik vind het jammer dat die grote zoveel geld kosten. We hebben wel eens een site gevonden waar we ze relatief goedkoop kunnen krijgen, maar het komt dan van Amerika dus das dan ook weer minder.
    En haha ja, ik moest denken aan dat filmpje van HP int west vlaams toen ik dit topic opende.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ieeeehh!! dat bedoel je!

    haha ik moet gewoon lachen met je titel en nee ik ben nog nooit lang gezocht naar iets

    Leuk Titanic!
    Nee.
    Meestal als ik iets wil, maar ik kan het niet vinden, geef ik het zoeken op.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Gaaf! Wat is het doel van het spel?

    En ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Kei tof als je het dan vindt. :]


    I can't even think straight.

    Iris zoekt naar een film.


    Firm believer of all that is magic

    Errin schreef:
    (...)Een wat?

    Supra is een schoenenmerk.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 13:40 ]


    comfort in c h a o s

    "Het superleuke gezelschapsspel Titanic"

    :'D Dat klinkt zo mean! Maar have fun!


    ars moriendi

    Wat leuk. (:
    Ik ben op zoek naar bepaalde schoenen die ik gewoon nergens kan vinden, maar ik geef niet op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zoek altijd naar dingen...
    Ik vind ze nooit. Nu, ja. Op dit moment naar een wii-spel, en ik vind hem nog altijd niet!
    Hoh, dat wiet er echt wel machtig uit!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Anhysbys schreef:
    Gaaf! Wat is het doel van het spel?

    En ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Kei tof als je het dan vindt. :]
    Om ter eerst in de sloepen graken. Je zit in de laagste klassen en moet dingen verzamelen om naar hogere klasses te graken en zo tot op het dek te graken. Ik moet de spelregels nog eens lezen, want het is al jaren geleden dat ik het spel heb gespeeld, maar het doel is dus om van het schip te graken via de sloepen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?