• zoals vandaag, of eigenlijk al heel deze vakantie
    Vrijdag begon het er al mee dat mijn 'beste vriendin' opeens heel lullig deed. Dat ging zaterdag nog 10 keer zo erg verder. Toen zei ik tegen een andere vriendin dat ik me kut voelde door haar begon zij gelijk helemaal zeggen dat ik haar zoveel pijn mee doe(vorig jaar was er ook zoiets). En iedereen bij mij thuis ging lekker carnavalen behalve ik dus. Ja ik ben maandag met mijn broer en vader naar het Kielegat geweest, maar het was ijskoud en er stonden de hele tijd kinderen op mijn tenen. Zou ik deze vrijdag met mijn vader op Elefant treffen gaan. Wil hij opeens niet meer omdat het te 'warm' wordt en er een beetje motregen is voorspeld. Zou ik morgen naar een meeting gaan, wil mijn moeder dat opeens niet meer. En zegt ze dat ik maar wat met vriendinnen moet doen, terwijl ze dondersgoed weet ik dat ruzie met ze heb. En er komen de hele tijd vrienden van mijn broertje bij ons thuis. Daardoor voel ik me dus nog kutter.
    Op dit moment zou ik er zoveel voor over hebben om gewoon te verdwijnen
    Ik mis die vriendin waar ik ruzie mee heb zo, maar aan de andere kant ben ik zo boos op haar omdat ze zulke lullige dingen heeft gezegd.
    Ik heb al zoveel gehuild deze vakantie, ik voel me al de hele vakantie kut. Ik vind het gewoon echt niet meer. Om een of andere reden heeft iemand daarboven een hekel aan me een duwt me elke keer in de shit. Ik ben bang om maandag naar school te gaan.
    Sorry voor dit zeik-topic, ik weet dat er mensen zijn die het erger hebben, maar ik moet het gewoon kwijt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik snap hoe je je voelt, ik heb dat gevoel ook héél vaak. Maar geef niet op, het is het niet waard. Er zijn dingen die wél goed gaan. Hou je daar aan vast. En na een tijdje ben je niet meer afhankelijk van anderen, dan maakt het niet meer uit wat je moeder zegt en bepaal je zelf wat je doet.
    Mijn inbox staat altijd voor je open als er iets is!
    Succes.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik snap hoe je je voelt, ik heb dat gevoel ook héél vaak. Maar geef niet op, het is het niet waard. Er zijn dingen die wél goed gaan. Hou je daar aan vast. En na een tijdje ben je niet meer afhankelijk van anderen, dan maakt het niet meer uit wat je moeder zegt en bepaal je zelf wat je doet.
    Mijn inbox staat altijd voor je open als er iets is!
    Succes.


    Waarom kan ik nooit van die inspirerende tekstjes schrijven :X
    En mijn inbox staat trouwens ook echt open (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Kun je niet op een sport ofzo gaan, zodat je daar ook vrienden maakt? Of op een cursus, weet ik het.
    Ik ging toen op muziekles en daar heb ik ook vriendinnen gemaakt. Gewoon nieuwe mensen ontmoeten!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Meh, wat een rotgevoel. Helaas herken ik het ):
    Sterkte! <3


    26 - 02 - '16