• Ik zie soms wel is tweets over de serie Once upon a time, en dat lijkt me een leuke serie, zijn hier mensen die het volgen en me ongeveer kunnen vertellen waar het over gaat?(krul)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ga morgen de 1e aflv. kijken, dus ik kan er nog niet zoveel over vertellen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is oké. Ik dacht ook dat 't wat was, maar eigenlijk is die serie relatief saai. Maar als je 't wil zien, moet je 't kijken voor Jamie Dornan die de Sheriff speelt :9~


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wikipedia weet alles.


    comfort in c h a o s

    In het kort:
    het gaat over sprookjes. Door een vloek zitten alle sprookjes figuren vast in de echte wereld en weten niet dat ze eigenlijk, bijvoorbeeld, sneeuwitje zijn. Ze leven in een stadje 'story book maine' ofzo en kunnen er niet uit. Een jongen is geadopteerd en zijn adoptie moeder is de 'gemene heks'. Die jongen kan wel de stad uit en zoekt zijn echte moeder op om met haar te proberen de vloek op te heven.
    warning: dat jongetje heeft het limiet van cuteheid overschreden. Echt een poepie


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    It's awesome.

    Avenger schreef:
    Het is oké. Ik dacht ook dat 't wat was, maar eigenlijk is die serie relatief saai. Maar als je 't wil zien, moet je 't kijken voor Jamie Dornan die de Sheriff speelt :9~


    Ik vind de Sherrif ook leuk nom :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    CurlyHarry schreef:
    In het kort:
    het gaat over sprookjes. Door een vloek zitten alle sprookjes figuren vast in de echte wereld en weten niet dat ze eigenlijk, bijvoorbeeld, sneeuwitje zijn. Ze leven in een stadje 'story book maine' ofzo en kunnen er niet uit. Een jongen is geadopteerd en zijn adoptie moeder is de 'gemene heks'. Die jongen kan wel de stad uit en zoekt zijn echte moeder op om met haar te proberen de vloek op te heven.
    warning: dat jongetje heeft het limiet van cuteheid overschreden. Echt een poepie


    HAHAHA! Echt geniaal! Nu weet ik wat ik de rest van de vakantie ga doen! :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Op weheartit zag ik er foto's van. Ga het wel een keer kijken denk ik.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.