• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat je hebt is een rugzak met verschillende overlevings spullen. Het eerste dat je moet doen is het vinden van de weg naar het dorp. (De rest komt in het speel topic)

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:(± 10/12)
    × Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen.
    × Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren.
    × Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren.
    × Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten.
    × Esti Nicole Lovey - LovingStyles.
    × Yasmin Lexi Carter - LovingStyles.
    × Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking.
    × Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen.
    × Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren.
    × Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid.

    Boys:(± 10/12)
    × Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten.
    × Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen.
    × Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren.
    × Alive - Diapal - Beheerst vuur.
    × Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren.
    × Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen.
    × Liam Oliver Sanz - Proprius - Metaal en ijzer besturen. Op vakantie !
    × James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien.
    × Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen.
    × Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen.

    Fill in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nummer:
    Speciale Gave:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:15 ]

    Ik ben morgen ochtend naar me oma XD ik weet niet hoe laat ik er weer ben XD smiddags pas denk ik xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Awh, kunnen we niet gewoon vanavond beginnen?


    I only miss you when I'm breathing

    Ik zou eigenlijk vanavond ergens heen gaan, maar dat gaat niet door. Dus we beginnen vanavond. Sorry, dat ik steeds zo zeur over wanneer we beginnen, maar hier moet ik af en toe informatie geven om het verhaal goed te laten lopen en dan moet ik wel mijn eigen rpg kunnen volgen. xD

    Wil je wel een link geven naar het eerste topic?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Zou ik nog een meisje maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik maak zo nog een meisje mag dat?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 19:33 ]

    Vast wel...


    I only miss you when I'm breathing

    Er mag nog één meisje bij & één jongen.

    Of zal ik een jongen aanmaken? Dan hebben jullie ook beide een jongen en een meisje. (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 19:59 ]

    Laat iemand anders maar dan dat meisje maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ergens heb ik het gevoel dat sommige stuk of 5 mensjes hebben (: zo goed let ik hier nu op xd haha xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fuuuuu, ik moet vanavond weg x( nouja, ik hoor wel hoe het gaat/was/is :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Naam: Katelyn Valentina Caputo.
    Leeftijd: Achttien.
    Geslacht: Vrouw.
    Nummer: 033
    Speciale Gave: Gedachten en gevoelens waarnemen
    Uiterlijk:


    Katelyn heeft bruine haren met af en toe een blonde lok. Haar ogen zijn blauw/groen staan nieuwsgierig, en dat past goed bij haar, want dat is ze zeker. Ze heeft roze lippen, met krijtwitte tanden. Haar gezicht is vriendelijk en open. Katelyn draagt sportieve, casuele kleren. Haar favoriete kledingstuk is een leuk jurkje.
    Karakter: Ze is vriendelijk, aardig en sociaal. Soms iets té sociaal, ze kan blijven praten over van alles en nog wat. Katelyn is niet iemand die snel op mensen vertrouwd, ze is koppig en heeft haar eigen mening. Ze is een actief iemand en die altijd oplet. Vaak is ze de gene die alles van iedereen weet.
    Extra: Als ze eenzaam, bang of verdrietig is begint ze vaak te zingen of op een andere manier muziek te maken.

    Naam: Willem Tedde Rolfe.
    Leeftijd: Negentien.
    Geslacht: Man.
    Nummer: 022
    Speciale Gave: Bovenmenselijke lichamelijke kracht. (Enorme kracht en snelheid, maar hij kan ook gedaanteverwisseling)
    Uiterlijk:


    Willem's kastanje bruine haar zit altijd in een kuif en zijn mooie bruine ogen maken zijn gezicht compleet. Hij heeft een atletisch lichaam en is gespierd, en hij draagt casuele kleding.
    Karakter: Hij is vriendelijk, aardig en druk. Volgens de meeste mensen heeft hij ADHD, maar dat is nooit echt onderzocht. Hij kan met iedereen opschieten, maar luisterd niet altijd naar anderen. Willem doet wat hij zelf wil. Andere goede eigenschappen van hem zijn; lef, druf en sportief. Hij is nergens bang voor en durft bijna alles.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 21:12 ]

    Het is maar goed dat al die jongens niet bij mij in de klas zitten want dan zou ik nooit opletten a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Het is maar goed dat al die jongens niet bij mij in de klas zitten want dan zou ik nooit opletten a.


    Zelfde geld voor mij XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you