• Ik weet niet of hij hier goed staat .. maar goed.
    Al meer dan 5 jaar heb ik last van mijn rug. Chronische pijn, want het is er altijd.
    Maandag ging het opeens heel slecht, ik kon niet meer lopen en ben dus ook thuis gebleven. Gelukkig kon ik bij de fysio terecht. Ze heeft behoorlijk lopen duwen en waarschuwde me voor napijn. Nou, dat heb ik geweten ook! Ik kon gisteren niet lopen, niet zitten, niet liggen niets. Alles deed pijn.
    Nou, vandaag zou ik weer naar school gaan, want ik had maar een paar uurtjes les.
    Nu stond ik mijn brood klaar te maken en schiet het opeens in mijn rug. Ik kon niet meer ademhalen en de kleinste bewegingen deden verschrikkelijk veel pijn. Nu heb ik huilend mijn vader gebeld, en die kwam direct terug van zijn werk.
    De dokter is op vakantie en het enige wat de fysio zegt is pillen slikken. Maar geen enkele pijnstiller werkt meer, de volgende stap was morfine pillen en dat wil ik écht niet .. want daar raak je zo snel afhankelijk van.
    Dus nu ga ik maar volgende week om een doorverwijzing naar het ziekenhuis vragen voor een scan .. want dit gaat niet langer meer. Ik heb alles geprobeerd fysiotherapie - ben bij 4 verschillende geweest. Ik heb steunzolen, pijnsillers en nog veel meer therapieën maar niets helpt.
    Ik word gewoon zó moe van de pijn. (no_chears)
    Sorry voor het zeuren .. sighs.

    Update: Mijn moeder heeft het ziekenhuis gebeld en 6 maart kan ik terecht bij de orthopeed! Hij wil foto's maken en misschien zelfs een scan omdat ik er al zólang mee loop. Nu maar hopen dat ze vinden wat het is!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 10:21 ]


    To infinity and beyond •

    Auw. Ja ik heb chronishe pijn in mijn rechterknie. Toen ik drie was moest daar namelijk aan worden geopereerd en die pijn is nooit meer weggegaan. Dus ik snap wel wat je bedoelt ja. Ik loop continu met een soort van verband achtig iets. Sterkte!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zeurtopic? Man, jij hebt absoluut het recht om te zeuren. Het is inderdaad slim dat je naar 't ziekenhuis gaat, want 't kan zijn voor scheve ruggenwervels o.i.d.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    KILMISTER schreef:
    Zeurtopic? Man, jij hebt absoluut het recht om te zeuren. Het is inderdaad slim dat je naar 't ziekenhuis gaat, want 't kan zijn voor scheve ruggenwervels o.i.d.


    Een paar vriendinnen vinden dat ik me aanstel en gewoon door moet bijten, dat doe ik ook, daar niet van. Maar ik begin nu echt moe te worden van die pijn.


    To infinity and beyond •

    Benson schreef:
    (...)

    Een paar vriendinnen vinden dat ik me aanstel en gewoon door moet bijten, dat doe ik ook, daar niet van. Maar ik begin nu echt moe te worden van die pijn.


    Die vriendinnen van je zijn wel een beetje raar. Hoe kunnen zij nou beoordelen of je, je aan stelt of niet. Ze voelen jouw pijn niet en hebben dus geen recht om te zeggen dat je, je aan stelt.

    En ik hoop dat ze er in het ziekenhuis achter komen wat het nou precies is en dat het niet een heel ernstigs iets is


    Physics is awesome

    Benson schreef:
    (...)

    Een paar vriendinnen vinden dat ik me aanstel en gewoon door moet bijten, dat doe ik ook, daar niet van. Maar ik begin nu echt moe te worden van die pijn.

    En dan wed ik voor mijn kapitaal dat ze gaan janken als hun nagel breekt oid. Man, man, man. Ik begrijp je, aangezien ik ooit een scheve wervel in mijn nek had, en er altijd last van heb. Ik ben naar de manueeltherapeut gegaan, en die heeft me er vanaf geholpen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jij stelt je nu echt niet aan meid. Dat lijkt me echt afschuwelijk om mee te maken! En trek je niets aan van mensen die vinden dat je zeurt.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt, meer kan ik helaas niet doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Das vervelend...):
    Ik heb ook heel lang pijnstillers geslikt en fysio gehad omdat mijn schouder een paar jaar geleden 3x uit de kom is geweest. Gek word je er van!

    Heel veel succes in 't ziekenhuis.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb dat ook. Ik heb nu ook pijnstillers, maar bij mij helpen ze wel.

    Benson schreef:
    (...)

    Een paar vriendinnen vinden dat ik me aanstel en gewoon door moet bijten, dat doe ik ook, daar niet van. Maar ik begin nu echt moe te worden van die pijn.


    De volgende keer dat ze zoiets zeggen, moet je maar zeggen dat je de pijn graag wilt ruilen, piepen ze wel anders ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Uneventful schreef:
    Jij stelt je nu echt niet aan meid. Dat lijkt me echt afschuwelijk om mee te maken! En trek je niets aan van mensen die vinden dat je zeurt.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt, meer kan ik helaas niet doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Uneventful schreef:
    Jij stelt je nu echt niet aan meid. Dat lijkt me echt afschuwelijk om mee te maken! En trek je niets aan van mensen die vinden dat je zeurt.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt, meer kan ik helaas niet doen.


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    Jij stelt je nu echt niet aan meid. Dat lijkt me echt afschuwelijk om mee te maken! En trek je niets aan van mensen die vinden dat je zeurt.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt, meer kan ik helaas niet doen.

    Heb je niet gewoon scoliose?

    LaLaLaLovely schreef:
    Heb je niet gewoon scoliose?


    Ik heb scoliose en kyfose, maar ik heb daar totaal geen pijn van. (:

    KILMISTER schreef:
    Zeurtopic? Man, jij hebt absoluut het recht om te zeuren. Het is inderdaad slim dat je naar 't ziekenhuis gaat, want 't kan zijn voor scheve ruggenwervels o.i.d.


    Bad decisions make good stories.