• Heyy,
    Ik had vandaag een geweldige dag!!!
    Deze morgen stond ik op en er stond een pakketje aan de deur voor mij.
    In dat pakketje zat een hele grote me to you beer. Zo een met een hartje van 'I love you' en een kaartje van mijn 'geheime aanbidder'
    Tegen de middag aan kwam er een bezorger, deze keer met een kleiner pakketje. Toen ik het opende zat er een prachtige zilveren ketting in met een hangertje in de vorm van een hartje! Zo mooi! Ook deze keer met een briefje van de aanbidder.
    In de namiddag zou ik met mijn beste vriendin naar de film gaan. Toen ze aanbelde en binnenkwam zei ze dat er een enveloppe op de gevel lag en ze had die maar meegenomen. In de enveloppe zaten 2 cinema tickets en weer een mooi kaartje.
    Toen ik aan de cinema aankwam had ik niet meteen iets door, tot hij voor me stond.
    Daar stond hij dan, mijn allereerste vriend, met een groot boeket rode rozen (hetzelfde soort boeket als hij me gaf toen ik net terugkwam uit Polen!). Ik wist niet wat te denken enzo. Maar na even nadenken wist ik wat te doen. We zijn toen samen (met die vriendin en haar lief) naar de film geweest, gaan uiteten enzo.
    Nu moet je weten mijn allereerste lief en ik waren al jaren beste vrienden voor we een relatie kregen en zelfs na de breuk bleven we beste vrienden. We hadden dan ook vroeger de traditie om valentijnsdag te vieren, maar pas een week na valentijn (hij was meestal met zijn papa naar zijn thuisland in die week). En ik vind het eigenlijk best wel schattig dat hij dat heeft onthouden enzo, want hij was dit jaar niet op vakantie ofzo, maar hij zei me dat hij de traditie wou in ere houden.
    Ik vind het zooooo schattig!!
    Sorry, moest gewoon even aan iedereen laten weten dat mijn beste vriend de schattigste jongen in de hele wereld is!!! :D

    Xx (K)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 0:24 ]

    Ahw, alweer een bewijs dat niet alle jongens zo fkehfje zijn, tenminste de jongens die ik ken zijn zo.

    Soave schreef:
    Ahw, alweer een bewijs dat niet alle jongens zo fkehfje zijn, tenminste de jongens die ik ken zijn zo.

    Het bewijs dat niet alle jongens zo wat zijn?? xD

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:41 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Het bewijs dat niet alle jongens zo wat zijn?? xD


    Ik kwam niet meer op het woord, maar zo mongolisch zijn of hoe ik dat moet zeggen. (:

    Ik heb mijn vriend al meer dan 2 weken niet gezien.


    Life is hard and then we die

    Hm, ik dacht dat hij in Polen was vreemdgegaan? Ach, jij en jongens, ik zal er nooit iets van snappen.


    Your make-up is terrible

    Aaaawh, dat klinkt zoooo lief! :9~

    Wat lief! *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aww, dat is zo geweldig! (heart2)


    Let the Night embrace you

    Was het niet tot nu toe steeds dat je exen waren vreemd gegaan?


    quidquid excusatio prandium pro

    Aahw, wat schattig. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zoooooooooooooo leuk =3
    Gefeliciteerd


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Awh dat is zo lief haha.


    Music is the therapy that's coming through my speakers.

    Awwwh (:


    26 - 02 - '16

    Dat klonk net als een mini-sprookje (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.